منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / توصیه های پس از لیزر موهای زائد

توصیه های پس از لیزر موهای زائد

آنچه در این مطلب میخوانید

یکی از موضوعات مهمی که در زیبایی و البته بهداشت افراد وجود دارد حذف موهای زائد است. از آنجا که موها با سرعت زیادی رشد می‌کنند اشخاص نیز باید به صورت مداوم درگیر از بین بردن آنها به روش‌های متفاوتی باشند. خوشبختانه در سال‌های اخیر با روی کار آمدن دستگاه‌های لیزر این مشکل نیز تا حد بسیار زیادی برطرف شده است. روش لیزر موهای زائد به این صورت است که اشعه ی نوری لیزر بر پوست تابانده می شود و با از بین بردن فولیکول موی آن قسمت موجب از بین بردن موها می شود. دستگاه‌ های لیزر در چندین نوع با عملکردهای مختلف از نظر نحوه تأثیرگذاری، نوع اشعه مورد استفاده و مناطقی که می‌توانند تحت تأثیر قرار دهند معرفی و عرضه شده‌اند که کاملاً غیرتهاجمی است. با استفاده از این روش به مدت چند جلسه و به طور منظم، می‌توان به مدت طولانی از رویش مجدد موهای ضخیم این ناحیه جلوگیری کرد. به منظوردستیابی به نتیجه ای بهتر، مراقبت‌های بعد از لیزر، مهم و ضروری هستند که در ادامه بدان پرداخته میشود.

کلینک پوست و لیزر صدف ارائه دهنده خدمات تخصصی لیزر موهای زائد در اصفهان می‌ باشد. در این مرکز امکان استفاده از به روزترین دستگاه های لیزر موهای زائد، توسط کادری زبده ، زیر نظر متخصص پوست برای مراجعین محترم فراهم گردیده است. با توجه به این امکانات، رفع دائمی موها در حداقل جلسات و بدون ایجاد عوارض صورت می‌ پذیرد. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

انواع دستگاه‌ های لیزر موهای زائد

وقتی از تکنولوژی لیزر صحبت می‌کنیم، منظور ویژگی‌های فیزیکی پرتوی نور آن، مانند طول موج آن است. علاوه بر تکنولوژی، فاکتورهای دیگری در رابطه با نوع دستگاه لیزر هم وجود دارد که در نتیجه نهایی کار تأثیر دارد. مثل قطر پرتو، فاصله بین شات ها، سیستم خنک‌کننده، تعداد شات ها و غیره. دستگاه‌های بسیار متنوعی از برندهای مختلف در بازار موجود است.

انواع دستگاه‌های لیزر به شرح زیر است:

توصیه های پس از لیزر موهای زائد

مزایای لیزر موهای زائد

نحوه لیزر موهای زائد

مناطقی از پوست که قرار است تحت درمان با لیزر قرار بگیرند از هر نوع آلودگی، روغن یا مرطوب کننده به خوبی تمیز می‌شوند. انرژی لیزر، فولیکول مو را هدف قرار داده و آن را غیرفعال کرده و از رشد آن جلوگیری می‌کند. جلسات درمانی در فواصل مناسبی از هم انجام می‌شوند تا پوست ناحیه تحت درمان بتواند بهبود یابد و نیز زمانی که لازم است تا فولیکول‌های مویی که در فاز استراحت بودند وارد فاز فعال رشد شوند طی شده و بتوان درمان را برای این فولیکول‌ها اجرا کرد.

اقدامات قبل از لیزر موهای زائد

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

  1. بعد از هر جلسه لیزر برای مدت دو هفته از نور آفتاب دوری کنید. درصورتی‌که نمی‌توانید این کار را انجام دهید، حتماً این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.
  2. به مدت ۴ ساعت پس از لیزر حمام نکنید.
  3. اگر احساس درد یا سوزش دارید، می‌توانید از کمپرس آب سرد استفاده کنید.
  4. حداقل تا ۴۸ ساعت بعد از عمل از رفتن به سونا، جکوزی یا استخر آب گرم خودداری کنید.

موارد منع انجام لیزر موهای زائد

به دلایل ایمنی، در صورت داشتن شرایط و موارد زیر، شاید نتوانید از این روش رفع موهای زائد استفاده کنید:

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

رشد مو در چرخه‌ها و اکثر افراد حداقل به ۳ یا تعداد بیشتری درمان با فاصله ۴ تا ۸ هفته از هم نیاز دارد تا بتواند نتایج رضایت بخشی را به همراه داشته باشد. حداقل بین ۱۰ تا ۲۵ درصد کاهش رشد مو را می‌توان در هر درمان انجام شده انتظار داشت.

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه‌ لیزر موی زائد به عوامل زیادی نظیر حجم و تراکم موها، تعداد جلسات موردنیاز، ضخامت و رنگ موها، نوع دستگاه و تکنولوژی آن، وابسته است. همچنین بسته به اینکه در چه شهری زندگی می‌کنید یا در کدام مرکز، لیزر موهای زائد را انجام می‌دهید، قیمت آن متفاوت خواهد بود.

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض لیزر موهای زائد

در طی لیزر یا روش‌های زیبایی دیگر، شما تغییری در ساختار طبیعی بدن ایجاد می‌کنید و باید انتظار داشته باشید که بدن شما به آن تغییر واکنش نشان دهد. عوارض طبیعی شامل درد اندک، التهاب و قرمزی پوست می‌شود. این عوارض لیزر معمولاً موقتی هستند و خیلی زود ناپدید می‌شوند.

برخی عوارض لیزر موهای زائد مانند پوسته پوسته شدن، موقتی و طبیعی هستند؛ ولی به ندرت مشاهده می‌شوند. سایر عوارض لیزر مانند تغییر رنگ پوست و ایجاد اسکار ، عوارض حاد این روش درمانی محسوب شده و معمولاً ناشی از خطای درمانی هستند. به طور کلی لیزر موهای زائد روشی بسیار ایمن بوده و عوارض جانبی به ندرت مشاهده می‌شوند.

کاشت ابرو یکی از روشهای تخصصی قابل ارائه در کلینیک صدف اصفهان می‌ باشد. در این مرکز با بکارگیری موثرترین و جدیدترین روشهای کاشت ابرو، می‌ توانید زیبایی ابروهای خود را لمس کنید و با کمترین عوارض ابروهای طبیعی و پرپشت داشته باشید. جهت تعیین نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بیتا فرنهاد [ 1402-08-29 ]
سلام خسته نباشید بریا رفع موهای زائد زیر بغل با لیزر چند جلسه نیازه روی پوست تیره هم جواب میده

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه انجام اسکلروتراپی واریسنحوه انجام اسکلروتراپی واریس

اسکلروتراپی روش درمانی است که پزشک به تزریق دارو به درون رگ‌ های خون یا رگ‌ها لنفاوی می‌پردازد و با این کار موجب تحلیل رفتن رگ‌ های ناخواسته می‌ شود ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش FUTکاشت مو به روش FUT

FUT یک روش پیشرفته برای پیوند مو ست و افرادی که ناحیه بزرگی از سرشان دچار ریزش شده با این روش میتوانند ظاهری طبیعی و رشدی مطابق الگوی رشد ... ادامه مطلب

همه چیز در مورد تزریق چربی صورتهمه چیز در مورد تزریق چربی صورت

گاهی جوانسازی پوست با رفع چین و چروک ها به روشهای مختلف میسر نیست. در این شرایط ممکن است افزایش حجم با روشهایی مانند تزریق چربی راهگشا باشد و جوانسازی پوست را تضمین کند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین