منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / آیا لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود؟

آیا لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود؟

تمیز نگه داشتن ناحیه تناسلی و از بین بردن موهای زائد آن، یکی از ساده‌ ترین اقداماتی است که افراد برای به دلیل پیشگیری از عفونت و از بین بردن بیماری‌ های ناحیه تناسلی انجام می‌ دهند. معمولاً در روند حذف موهای زائد ناحیه تناسلی با استفاده از لیزر، رشد موها در مدت چند جلسه به صورت کامل متوقف خواهد شد. در مورد لیزر بیکینی بسیاری از افراد نگرانی‌های خاصی دارند. یکی از مواردی که همیشه متقاضیان لیزر موهای زائد، نگران آن هستند، انتقال بیماری‌ها با استفاده از لیزر است. بهتر است بدانید که برخی از بیماری‌های مانند زگیل تناسلی و تبخال تناسلی می‌توانند از طریق مراکز لیزر و اپلاسیون انتقال پیدا کنند. انتقال زگیل تناسلی از طریق لیزر موهای زائد متأسفانه امکانپذیر است. اگر مراجعین قبلی آلوده به ویروس اچ پی وی بوده باشند، سر تماسی لیزر آلوده شده و احتمال انتقال ویروس به نفرات بعدی زیاد است. در صورت استفاده از سر لیزری که بر روی پوست نفر قبلی گذاشته شده و مبتلا بودن آن شخص به این ویروس، زگیل تناسلی می‌تواند به راحتی به شما منتقل شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

در مراکزی که مسائل بهداشتی را به خوبی رعایت نمی کنند، امکان انتقال بیماری های پوستی از شخصی به شخص دیگر می باشد؛ زیرا در فرایند لیزر درمانی چون سر دستگاه (هند پیس) با بدن شخص در تماس است بنابراین امکان انتقال بیماری ها وجود دارد. در مراکزی که به صورت حرفه ای و استاندارد لیزر درمانی را انجام میدهند، پس از پایان لیزر هر فرد باید سر دستگاه (هندپیس) تخت و … با محلول های ضدعفونی کننده ی قوی پاکسازی شود که در این صورت امکان انتقال هیچگونه بیماری وجود ندارد.

شما برای درمان زگیل تناسلی در اصفهان، میتوانید به کلینیک تخصصی پوست صدف مراجعه نمایید. در این مرکز تحت نظر متخصص پوست، انواع امراض و مشکلات پوستی قابل تشخیص و در صورت امکان قابل درمان می‌ باشند. تلفن تماس کلینیک صدف اصفهان : 32240827 - 031

علائم زگیل تناسلی

این نوع زگیل همراه با خارش به وجود می آید. شکل ظاهری آن ممکن است بسیار ریز و هم رنگ پوست باشد و یا کمی تیره تر و درشت باشد از نظر تعداد گاهی به دلیل اجتماع تعداد زیادی زگیل در یک نقطه به شکل گل کلم در می آید. گاهی هیچ گونه علائمی ندارد و تنها شخص ناقل بیماری است از هفته ها تا ماه ها و گاهی نیز سال ها حتی در بعضی از افراد ممکن است علائم اصلاً ظاهر نشود و در حقیقت ناقل بدون علامت باشند. به همین علت ممکن است در ارتباط جنسی با فرد به ظاهر سالم این بیماری منتقل گردد و یکی از دلایل انتشار بیماری همین امر می باشد. تصور برخی از افراد این است که زگیل تناسلی، تنها از طریق رابطه جنسی با دخول امکانپذیر است؛ اما این ویروس بسیار واگیردار است و از طریق رابطه دهانی و حتی تماس با پوست به راحتی انتقال پذیر است.

آیا لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود؟

روش های جلوگیری از انتقال بیماری به وسیله لیزر

انتقال بیماری از طریق دستگاه لیزر به روش های زیر صفر می شود:

بنابراین با کمک روش‌های بالا می توانید در امنیت کامل و بدون ترس از انتقال بیماری از طریق دستگاه لیزر اقدام به لیزر موهای زائدتان کنید.

درمان زگیل تناسلی

داروهای تجویزی شامل:

  1. پودوفیلین (ماده شیمیایی اعمال شده توسط پزشک)
  2. Imiquimod(آلدارا، زایکلارا)
  3. پودوفیلوکس (کندیلوکس)
  4. اسید تری کلرواستیک (ماده شیمیایی اعمال شده توسط پزشک)

این داروها با نسخه پزشک و تحت نظارت پزشک استفاده میشوند. در شرایط خاص، مداخلات جراحی ممکن است لازم باشد و شامل موارد زیر است:

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض لیزر ناحیه تناسلی

اکثر افرادی که از لیزر بیکینی استفاده می کنند، دریافته‌اند که لیزر موهای زائد ایمن است و درد چندانی ندارد. به نظر نمی رسد خطرات و یا آسیب‌های بلندمدتی در رابطه با این روند وجود داشته باشد. با این حال، برخی از افراد ممکن است بعد از لیزر موهای زائد، عوارض جانبی جزئی را تجربه کنند.

کاشت ابرو یکی از روشهای تخصصی قابل ارائه در کلینیک صدف اصفهان می‌ باشد. در این مرکز با بکارگیری موثرترین و جدیدترین روشهای کاشت ابرو، می‌ توانید زیبایی ابروهای خود را لمس کنید و با کمترین عوارض ابروهای طبیعی و پرپشت داشته باشید. جهت تعیین نوبت و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان و رفع کک مک پوستی با لیزر اربیومدرمان و رفع کک مک پوستی با لیزر اربیوم

کک و مک یک عارضه پوستی است که به صورت ژنتیکی به افراد منتقل می شود. بهترین درمان برای از بین بردن کک و مک استفاده از لیزر اربیوم می باشد. ... ادامه مطلب

بیماری هیدرآدنیت چیست؟بیماری هیدرآدنیت چیست؟

هیدرآدنیت یک بیماری پوستی است که به صورت برجستگی‌ های کوچک دردناک در زیر پوست ایجاد می‌ شود که این برجستگی‌ ها می‌ توانند سر باز کنند ... ادامه مطلب

عوارض کاهش وزن و لاغری مفرط برای پوستعوارض کاهش وزن و لاغری مفرط برای پوست

کاهش وزن سریع می تواند منجر به عوارض جدی سلامتی شود. روند کاهش طبیعی وزن، بین نیم تا یک کیلو در هر هفته و در یک ماه 4 ـ 2 کیلو است . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین