منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / آیا لیزر روش خوبی برای از بین بردن موهای گوش و بینی است؟

آیا لیزر روش خوبی برای از بین بردن موهای گوش و بینی است؟

موهای زائد، برای بسیاری از افراد احساس ناخوشایندی ایجاد می‌کنند و وجود آنها در هر نقطه از بدن اذیت‌کننده است‌. گاهی موهای زائد، در بینی و گوش پیدا می‌شوند و تصویر نامناسبی را ایجاد می‌کند‌. اگرچه داشتن یک پوشش نازک از مو در این نواحی، کاملاً طبیعی و سالم است؛ اما بعضی از افراد، رشد موهای ضخیم در ناحیه بینی، گوش خارجی و گاهی اوقات گوش داخلی را نیز دارند. از تأثیرگذارترین روشهای رفع موهای زائد گوش و بینی، لیزر است.

آنچه در این مطلب میخوانید

دستگاه‌ های لیزر در چندین نوع با عملکردهای مختلف از نظر نحوه تأثیرگذاری، نوع اشعه مورد استفاده و مناطقی که می‌توانند تحت تأثیر قرار دهند معرفی و عرضه شده‌اند که کاملاً غیرتهاجمی است. روش لیزر موهای زائد به این صورت است که اشعه ی لیزر بر پوست تابانده می شود و با از بین بردن فولیکول موی آن قسمت موجب از بین بردن موها می شود. برای انجام لیزر مو بینی و گوش، متخصصان از دستگاهی مخصوص که از سری مجهز و قابل حرکت در میان بینی استفاده می کنند. این دستگاه به راحتی اشعه خود را بدون کوچکترین آسیبی از لایه های پوستی عبور کرده و فولیکول های مو بینی را می سوزاند.

مزایای لیزر موهای زائد گوش و بینی

بیشتر بخوانید: لیزر موهای زائد

نحوه لیزر موهای زائد گوش و بینی

پزشک يک ابزار دستي لیزر را بر روي پوست شما مي‌گذارد. بسته به نوع دستگاه لیزر مورد استفاده، ممکن است يک وسيله خنک‌کننده در نوک آن تعبيه شده باشد و يا از يک ژل يخ براي سرد کردن و محافظت از پوست محل عمل استفاده شود. پرتو لیزر که بر روي پوست اعمال مي‌شود از پوست عبور مي‌کند و به فوليکول‌ها که رشد مو از آنجا آغاز مي‌شود، مي‌رسد. گرماي شديدي که اين پرتو لیزر توليد مي‌کند، فوليکول مو را از بين مي‌برد و مانع از رشد مجدد آن تار مو در آينده مي‌شود.

مراقبتهای قبل از لیزر موهای زائد گوش و بینی

قبل از لیزر، تا حد ممکن موهای زائد خود را شیو کنید؛ زیرا در صورت وجود موهای بلند، اشعه لیزر قادر نیست به خوبی روی فولیکول ها اثر داشته باشد.

لیزر موهای گوش و بینی

مراقبتهای پس از لیزر موهای زائد گوش و بینی

برای رفع موهای گوش و بینی به چند جلسه لیزر درمانی نیاز است ؟

حداقل ۶ تا ۸ جلسه اصلی و اولیه نیاز است تا فولیکول های مو از بین بروند و موهایی که در طی درمان در فاز خواب بودند هم به فاز فعالیت برگردند و به مرور از بین بروند. فاصله بین جلسات اصلی از ۳۰ روز شروع شده و در نهایت به ۴۵ تا ۶۰ روز میرسد. بعد از اتمام جلسات اولیه، بسته به نیاز بدن، وارد جلسات شارژ ثانویه می شوید. در اکثر افراد این شارژها سه ماهه، شش ماهه و سرانجام سالی یکبار خواهد بود.

هزینه لیزر موهای گوش

هزینه ها به عوامل مختلفی بستگی دارند از جمله این عوامل می توان شرایط مراجعه کننده، نوع دستگاه، تعداد جلسات و… را ذکر کرد.

هزینه لیزر موهای زائد بینی

از جمله مواردی که روی قیمت لیزر موهای زائد بینی تأثیر میگذارند میتوان به تخصص، مهارت، تجربه و توانایی پزشک، موقعیت جغرافیایی کلینیک، دستگاهی که مورد استفاده قرار میگیرد، تعداد جلسات درمانی، کیفیت خدمات و تجهیزاتی که ارائه می شود و همچنین ناحیه مورد نظر اشاره کرد.

 اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض لیزر موهای زائد گوش و بینی

در صورتی که برای لیزر موی بینی یا گوش به کلینیک‌های زیبایی معتبر مراجعه کنید، عوارض چندانی را مشاهده نخواهید کرد. قبل از مراجعه به کلینیک زیبایی، ابتدا مطمئن شوید که مرکز مورد نظر از دستگاه لیزر مناسبی استفاده می‌کند. با این حال، عوارض احتمالی لیزر موهای زائد بینی و گوش شامل موارد زیر هستند:

کلینیک پوست و لیزر صدف یکی از بهترین مراکز تخصصی تزریق چربی در اصفهان است که با تکیه بر مهارت، تجربه و دانش بالا، کم عارضه ترین، ماندگارترین و مطلوب ترین نتایج افزایش حجم و فرم دهی با تزریق چربی را برای شما رقم می‌ زند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :یاسمین [ 1402-08-14 ]
خیلی عالی بود بار اول بود که مطلب در مورد لیزر موی گوش و بینی میخوندم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان منافذ باز پوست با لیزر فرکشنال و مزوتراپیدرمان منافذ باز پوست با لیزر فرکشنال و مزوتراپی

منافذ پوست، راه ارتباطی غدد چربی موجود در پوست با سطح آن محسوب می‌ شود که وجود آنها برای پوست، الزامی است. لیزر فرکشنال و مزوتراپی روشهایی برای کاهش و رفع منافذ باز پوست می‌ باشد. ... ادامه مطلب

خال بکر چیست؟خال بکر چیست؟

خال بکر به دلیل رشد بیش از حد اپیدرم (لایه فوقانی پوست) ، سلول های رنگدانه ای (ملانوسیت ها) و فولیکول های مو بوجود می آید. ... ادامه مطلب

تبخال تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟تبخال تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟

تب خال بیماری است که توسط ویروس هرپس سیمپلکس ایجاد می گردد. در این بیماری، موضع درگیر به صورت ملتهب همراه با مجموعه ای از ‌تاول‌های ریز نمایان می‌شود. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین