منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ضایعات پوستی / درمان زگیل تناسلی با لیزر ، بدون درد و خون ریزی

درمان زگیل تناسلی با لیزر ، بدون درد و خون ریزی

زگیل تناسلی که یکی از بیماری های آمیزشی شایع است، از نوعی عفونت ویروسی با نام HPV یا پاپیلوم انسانی ایجاد می شود. این بیماری به شدت مسری است و از طریق برقراری رابطه جنسی با فرد آلوده به راحتی منتقل می شود. ابتلا به این عارضه در افراد فعال به لحاظ جنسی و کسانی که شرکای جنسی زیادی دارند به مراتب بیشتر از سایرین است. برای از بین بردن این بیماری می‌توان از لیزر استفاده کرد. لیزر درمانی روش درمانی نوین و پیشرفته ای است که در سال های اخیر برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله برای از بین بردن زگیل تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد.

آنچه در این مطلب میخوانید

این روش درمان قطعی و مؤثر برای از بین بردن انواع زگیل های تناسلی (زگیل واژن، مقعد و آلت تناسلی) است که کمترین میزان عارضه و خطر عود مجدد زگیل ها را به همراه دارد. در این روش از اشعه ی مادون قرمز استفاده می شود که کاملاً بی خطر است. با تاباندن مستقیم این اشعه بر روی زگیل های تناسلی، بافت های آسیب دیده و عفونی اشعه ی لیزر را جذب می کنند و آن را به انرژی گرمایی تبدیل می کنند و در نتیجه بافت آسیب دیده تبخیر شده از بین می رود. لیزر درمانی سرپایی و بدون نیاز به تزریق داروی بیهوشی زگیل ها را از بین می برد. از آنجایی که اشعه لیزر می تواند تا بافت های عمق پوست نفوذ کند، بنابراین به طور کامل پوست را از ویروس پاکسازی کرده و این یعنی احتمال عود مجدد زگیل ها بعد از لیزر درمانی بسیار کمتر خواهد بود.

شما برای درمان زگیل تناسلی در اصفهان، میتوانید به کلینیک تخصصی پوست صدف مراجعه نمایید. در این مرکز تحت نظر متخصص پوست، انواع امراض و مشکلات پوستی قابل تشخیص و در صورت امکان قابل درمان می‌ باشند. تلفن تماس کلینیک صدف اصفهان : 32240827 - 031

علائم زگیل تناسلی

این نوع زگیل همراه با خارش به وجود می آید. شکل ظاهری آن ممکن است بسیار ریز و هم رنگ پوست باشد و یا کمی تیره تر و درشت باشد. از نظر تعداد گاهی به دلیل اجتماع تعداد زیادی زگیل در یک نقطه به شکل گل کلم در می آید. گاهی هیچگونه علائمی ندارد و تنها شخص ناقل بیماری است از هفته ها تا ماه ها و گاهی نیز سال ها حتی در بعضی از افراد ممکن است علائم اصلاً ظاهر نشود و در حقیقت ناقل بدون علامت باشند. به همین علت ممکن است در ارتباط جنسی با فرد به ظاهر سالم این بیماری منتقل گردد و یکی از دلایل انتشار بیماری همین امر می باشد.

لیزر زگیل تناسلی

مزایای لیزر زگیل تناسلی

استفاده از لیزر برای درمان زگیل های تناسلی روش بسیار مطمئن و کارآمدی است؛ زیرا که لیزر به عمق بافت ها نفوذ کرده و آن را تحت تأثیر خویش قرار می دهد، در نتیجه تهاجم بیشتری را در برابر ویروس HPV ایجاد می کند. مزیت های لیزر زگیل عبارتند از:

نحوه عملکرد لیزر زگیل تناسلی

در این روش با تابش اشعه لیزر co2 بافت زگیل را از بین می‌برند و معمولاً از آن برای زائده‌های بزرگ و با تعداد زیاد هم استفاده می‌شود. روش لیزر زگیل تناسلی معمولاً در مطب یا کلینیک، تحت بیحسی موضعی یا عمومی و در زمان کوتاهی انجام می شود و تنها روشی است که به عمق زائده ها نفوذ می کند و آنها را به صورت ریشه ای از بین می برد. به همین دلیل احتمال بازگشت و عود مجدد در این روش وجود نخواهد داشت.

مراقبت‌ های بعد از لیزر زگیل تناسلی

هرچند که لیزر زگیل نیاز به مراقبت اساسی چندانی ندارد؛ اما برخی مراقبت‌ها می‌توانند در گرفتن نتیجه‌ی بهتر از لیزر مؤثر باشند. برخی از این مراقبت‌ها عبارتند از:

آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی میتوان رابطه داشت؟

در صورتی که به تازگی لیزر کرده اید و هنوز زخم های آن خوب نشده است، نمی توانید رابطه جنسی داشته باشید. برای شروع رابطه جنسی باید ۱ تا ۳ هفته صبر کنید تا زخم های زگیل کاملاً از بین بروند. بهترین کار این است که بعد از بهبود زخم های به جا مانده از برداشتن زگیل با پزشک خود مشورت کنید تا متوجه شوید که زمان برقراری رابطه جنسی تان رسیده است یا خیر.

اينستاگرام کلينيک صدف

هزینه لیزر زگیل تناسلی

با انجام معاینه و بررسی تعداد و اندازه ی زگیل های تناسلی شما می شود میزان هزینه ی لیزر درمانی شما را به طور قطعی تعیین کرد.

عوارض لیزر زگیل تناسلی

کاشت مو و ابرو همچنین کاشت ریش و سبیل از جمله اقداماتی است که در کلینیک تخصصی اصفهان با بیشترین تراکم و بهترین کیفیت انجام می‌ پذیرد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روشها با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :امیر حسین نازی [ 1402-11-13 ]
انجام کرایو تراپی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مراقبت از پوست خشکمراقبت از پوست خشک

صورت‌ تان پوسته پوسته می‌ شود و آرایش خوب روی آن نمی‌ خوابد؟ همیشه یا بعضی وقت‌ ها ،مثل پاییز و زمستان، پوست‌ تان خشک است و آزارتان می‌ دهد؟ ... ادامه مطلب

کاربرد نمونه برداری از ضایعات پوستیکاربرد نمونه برداری از ضایعات پوستی

بیوپسی پوست برای تشخیص و یا رد بیماری و یا وضعیت پوست انجام می شود. همچنین این روش برای حذف ضایعات پوستی نیز انجام می گیرد. ... ادامه مطلب

لیزر موهای زائد آقایونلیزر موهای زائد آقایون

در لیزر موهاى زائد بدن، یک انرژى بر پایه نور با طول موج به ملانین موجود در فولیکول مو تابیده مى‌شود. وقتی فولیکول مو از بین برود، رشد مو متوقف می شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین