منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / ضایعات پوستی
کاربرد نمونه برداری از ضایعات پوستی

بیوپسی پوست برای تشخیص و یا رد بیماری و یا وضعیت پوست انجام می شود. همچنین این روش برای حذف ضایعات پوستی نیز انجام می گیرد.

همه چیز در مورد الکتروکوتر

کوتر دستگاهی می باشد که با ایجاد جریان الکتریکی، حرارتی را ایجاد می کند. امروزه از این نوع دستگاه ها در صنایع پزشکی و زیبایی بسیار استفاده می شود.

فریز درمانی پوست چیست؟

فریز درمانی، سرما درمانی یا کرایوتراپی یک روش ساده و غیرتهاجمی است که در آن از نیتروژن مایع برای فریز کردن و از بین بردن توده ها و دانه‌هایی که بر روی

نقاط فوردایس لب ( تجمع غدد چربی زیر پوست)چیست؟

دانه های فوردایس برآمدگی‌ هایی به رنگ سفید مایل به زرد هستند که در قسمت بیرونی لب‌ ها یا حتی در داخل گونه‌ ها ظاهر می‌ شوند، و اساساً غدد چربی هستند

علت ایجاد منگوله پوستی یا زائده گوشتی

منگوله پوستی یا زائده گوشتی، زائده های تیره یا همرنگ پوست است که غیر قابل درد و بی آزار بوده و همانند یک آویز کوچک و به وسیله ساقه نازکی به نام پوستر روی پوست متصل هستند.

منگوله پوستی یا زائده گوشتی (اسکین تگ) چیست؟

اسکین تگ یا همان منگوله های پوستی، نوعی زائده پوستی خوش خیم و اکثراً بدون درد هستند که شبیه یک آویز با منگوله کوچک در سطح پوست ظاهر می شوند

گوشت اضافه (کلویید) چگونه درمان می شود؟

کلوئید یا گوشت اضافه نوعی جای زخم برجسته به‌ شمار می‌ رود که بعد از بهبود جراحت روی پوست نمایان می‌ شود .

درمان زگیل تناسلی با لیزر ، بدون درد و خون ریزی

زگیل تناسلی که یکی از بیماری های آمیزشی شایع است، این بیماری به شدت مسری است و از طریق برقراری رابطه جنسی با فرد آلوده به راحتی منتقل می شود

خال اوتا چیست؟

خال مادرزادی اوتا نوعی بد شکلی محدود ماندگار در بخشی از پوست است. خال مادرزادی اغلب از بدو تولد وجود دارد که به برخی انواع آن ماه گرفتگی نیز گفته میشود.

کراتوز سبورئیک چه بیماری است؟

خال سبورئیک معمولاً لکه های پوستی به رنگ برنزه قهوه ای، سیاه یا قهوه ای روشن هستند. این لکه ها نسبتاً برآمده بوده و حالت پوسته پوسته دارند .

رادیوسرجری چه روشی است؟

رادیو سرجری ضایعات پوست یکی از روش هایی است که متخصصان در بسیاری از موارد برای رفع عواملی که بر روی پوست مزاحمت ایجاد میکنند توصیه میکنند.

برداشتن انواع خال با جراحی

خال، شايع‌ترين و متداول‌ ترين ضايعه‌ ي پوستي است. در واقع يك نوع تومور پوستي است كه از سلول‌ هايي به نام ملانوييت (سلول رنگ دانه‌اي) ساخته مي‌ شود .

بیماری پوستی گرانولوم چیست؟

گرانولوم نوعی بیماری پوستی است که اغلب شامل ضایعاتی برآمده به رنگ پوست و یا قرمز رنگ می‌ باشد که الگویی حلقه‌ ای را معمولاً روی دست‌ و پا ایجاد می‌ کند.

خال اپی درمال چیست؟

از نقش وراثت در ایجاد خال‌ ها نمی‌ توان چشم‌ پوشی کرد. خال اپی درمال یک نوع خال پوستی است که در این بخش به آن پرداخته ایم .

کلوئید چیست و چگونه درمان میشود؟

هرگاه آسیبی به پوست برسد که موجب التهاب یا زخمی در آن شود، مكانیسم طبیعی بدن به ترمیم زخم‌ می‌ پردازد. این سیستم، اغلب دقیق عمل می‌ کند

انواع خال و روشهای برداشتن آنها

در حال حاضر روش‌های مختلفی برای برداشتن خال وجود دارد، خال برداری با لیزر،جراحی خال و سوزاندن خال از جمله این روشهای هستند .

علائم و نشانه های اولیه بروز ملانوما

ملانوما ها ممکن است در هر جایی از بدن به وجود بیایند. این نوع سرطان پوستی در قسمتهایی از بدن بیش تر ایجاد می شود که در معرض تابش نور مستقیم خورشید

ملانوما، خطرناک ترین نوع سرطان پوست را بهتر بشناسید

خال سرطانی یا ملانوما (melanoma) یکی از تومورهای بدخیم پوستی است که در اثر تغییر در ملانوسیت‌ ها ( سلول‌ های رنگدانه‌ای پوست) ایجاد می‌ شود .

تبخال تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟

تب خال بیماری است که توسط ویروس هرپس سیمپلکس ایجاد می گردد. در این بیماری، موضع درگیر به صورت ملتهب همراه با مجموعه ای از ‌تاول‌های ریز نمایان می‌شود.

کرایو تراپی (سرما درمانی) چیست و چگونه انجام میشود؟

کرایوتراپی (سرما درمانی) یک روش درمانی خاص است که در آن ضایعات سطحی پوست تحت اثر دمای بسیار پایین قرار گرفته و منجمد می شوند .

علائم زگیل تناسلی چیست و نحوه تشخیص آن چگونه است؟

زگیل تناسلی همانطور که از نامش پیداست؛ یکی از امراض تناسلی مشترک بین زن و مرد است که با ایجاد زوائد پوستی روی آلت جنسی و اطراف آن شناخته می‌ شود .

خال بکر چیست؟

خال بکر به دلیل رشد بیش از حد اپیدرم (لایه فوقانی پوست) ، سلول های رنگدانه ای (ملانوسیت ها) و فولیکول های مو بوجود می آید.

تبخال لب چیست و آیا واگیردار است؟

تبخال از ویروسی به نام هرپس سیمپلکس به وجود می آید. بروز تبخال به صورت تاول های کوچک است . در اطراف لب و نواحی مخاطی دیگر مانند اندام تناسلی ظاهر می‌شود

ضایعات رنگی پوست چه هستند و چگونه درمان می شوند؟

در این مطلب در مورد انواع ضایعات رنگی پوست و بهترین راه درمان آنها مطالبی را به شما ارائه مینماییم. البته بهترین راه درمان این مشکلات پوستی پزشک متخصص پوست

آیا رفع ضایعات رنگی پوست امکان پذیر است؟

ضایعات رنگی پوست مانند کک و مک، خال‌های سطحی، لکه‌های بارداری و جای زخم از جمله مشکلات شایع پوستی هستند. درمان ضایعات رنگدانه ای پوست در کلینیک صدف اصفهان، توسط متخصص پوست انجام می‌پذیرد

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین