منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بهترین متخصص پوست اصفهان
تفاوت کلینیک زیبایی با کلینیک تخصصی پوست و مو

کلینیک زیبایی ، درمانگاهی است که دارای مجوز وزارت بهداشت و پروانه تخصصی خدمات زیبایی است و به خدمات و درمان های زیبایی می‌ پردازد.

در چه مواردی باید به متخصص پوست مراجعه نمود؟

فرسودگی طبیعی ، آسیب، بیماری و سایر اختلالات همه می‌ توانند روی پوست تأثیر بگذارند. وقتی پوست دچار مشکلات اساسی می‌ شود،باید به متخصص پوست مراجعه کرد

در چه مواردی به متخصص پوست مراجعه کنیم؟

کلینیک صدف اصفهان ارائه دهنده کلیه خدمات پوست، مو و لیزر از قبیل روشهای جراحی و غیر جراحی جوانسازی و زیبایی پوست، درمان آکنه و جای جوش و...

ویژگی بهترین کلینیکهای پوست

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد ویژگی های بهترین کلینیک پوست و زیبایی در اصفهان در اختیار شما همشهریان عزیز قرار دهیم

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین