منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / مراحل و مزایای تزریق چربی به زیر چشم

مراحل و مزایای تزریق چربی به زیر چشم

آنچه در این مطلب میخوانید

پوست زیر چشم به نسبت سایر قسمت های بدن، از حساسیت بیشتری برخوردار است و همین مسئله باعث می شود به محض افزایش سن و یا مشکل داخلی، چین و چروک و گودی و تیرگی زیر چشم مشاهده شود. تزریق چربی به زیر چشم به عنوان یک گزینه بسیار مناسب و ایده‌آل جهت رفع چین و چروک و گودی زیر چشم شناخته می‌شود. این روش جوانسازی در مقایسه با سایر روش‌های درمانی مشابه، دارای ماندگاری بیشتر و عوارض جانبی احتمالی کمتر است و به همین دلیل اغلب پزشکان و افراد استفاده از آن را ترجیح می‌دهند. اساس کار به این صورت است که پزشک، چربی‌های اضافی انباشته شده در بدن مثل چربی‌های شکم، پهلو و یا ران را استخراج کرده و بعد از انجام آماده‌سازی‌های لازم و تصفیه سلول‌های چربی، آن را به نواحی اطراف و زیر چشم تزریق می‌کند. در نتیجه این کار مشکلاتی مثل گودی زیر چشم، چین و چروک و تیرگی ایجاد شده در این ناحیه از بین رفته و کاندید تزریق چربی می‌تواند به ظاهر دلخواه و ایده‌آل خود برسد.

نتایج انتقال چربی به پلک می‌تواند بسته به تکنیک و آناتومی پلک شما متغیر باشد. مقدار مشخصی آتروفی (کوچک شدن) چربی پس از جراحی اتفاق می‌افتد اما معمولاً حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد آن باقی می‌ماند. برای دستیابی به نتایج بهتر، ممکن است نیاز به درمان دیگری وجود داشته باشد. با این حال تزریق چربی زیر چشم طولانی‌ تر از هر فیلری باقی می‌ ماند و بیماران اغلب از نتایج آن بسیار راضی هستند. توصیه می‌کنیم با متخصصین کلینیک صدف که با این تکنیک آشنایی دارد مشورت کنید.

مزایای تزریق چربی به زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم مزایای دیگری به غیر از جوانسازی نواحی زیر چشم دارد. برخی از مزایای این روش شامل موارد زیر است:

  1. بازگرداندن حجم به قسمت‌های گود زیر چشم
  2. خلاص شدن از شر پف و تیرگی زیر چشم
  3. بدون خطر واکنش‌های آلرژیک
  4. بدون رد چربی‌های تزریق شده توسط بدن
  5. بهبود وضعیت پوست
  6. اثر طولانی مدت

مراحل تزریق چربی به زیر چشم

1. برداشت و کشیدن چربی از بدن فرد: ابتدا از ناحیه ای از بدن که عموماً شکم و پهلوها هستند چربی مورد نیاز برداشت می شود. جهت برداشت چربی از بدن فرد ابتدا ناحیه مورد نظر را بیحسی موضعی میزنند. سپس به وسیله دستگاه لیپوساکشن یا به وسیله سرنگ های مخصوصی با دست چربی مورد نظر برداشت می شود. این چربی ها باید به صورت سالم و بدون شکست بافت چربی باید از بدن خارج شوند.

2. آماده سازی چربی برداشت شده جهت تزریق: چربی برداشت شده باید به وسیله دستگاه های خاصی خالص سازی شوند و سایر اجزای آن جدا شوند.

3. تزریق چربی به زیر چشم: در این مرحله جراح ابتدا ناحیه زیر چشم را بیحسی موضعی می کند، سپس چربی آماده سازی شده را با کمک لوله های بسیار ظریف و کوچکی که کانولا نام دارند در دفعات مختلف به زیر چشم فرد تزریق می کند. به دلیل این که ناحیه زیر چشم بسیار حساس می باشد این کار باید توسط پزشکی مجرب و با تجربه انجام شود تا بعد از تزریق مشکلی پیش نیاید.

تزریق چربی زیر چشم

مراقبت های قبل از تزریق چربی

مراقبت‌ های پس از تزریق چربی

  1. داروهای تجویز شده توسط پزشک را به درستی و مرتب مصرف کنید.
  2. از انجام فعالیت‌ های سنگین خودداری کنید.
  3. از ماساژ با مالش ناحیه تزریق چربی خودداری کنید.
  4. پانسمان‌ها و نواحی استخراج و تزریق چربی را تمیز نگه دارید.
  5. تا چند روز بعد از برخورد آب به نواحی زخم شده خودداری کنید.

کاندید نامناسب تزریق چربی

ماندگاری تزریق چربی زیر چشم

درباره ماندگاری نتایج حاصل از تزریق چربی باید گفت که نتایج آن برای افرادی که چندین بار در سال به ترمیم انتقال چربی می پردارند، طولانی تر خواهد بود؛ اما نمی توان ادعا کرد که تزریق چربی نوعی درمان زیبایی دائم برای از بین بردن گودی زیر چشم است؛ زیرا افزایش سن همواره وجود داشته و از بین نخواهد رفت؛ اما بیشتر کسانی که تزریق چربی انجام داده اند از 18 ماه تا 3 سال شاهد ماندگاری آثار آن بوده اند.

هزینه تزریق چربی زیر چشم

پارامترهای زیادی بر هزینه تزریق چربی به زیر چشم تأثیرگذار میباشند. یکی از اصلی ترین عوامل تأثیرگذار روی قیمت تزریق چربی به زیر چشم، مهارت و تجربه جراح در انجام این عمل است. همچنین موارد دیگری از جمله دارو، هزینه های جانبی، هزینه دستیار پزشک و مرکز جراحی، قیمت تزریق چربی زیر چشم را تحت تأثیر قرار می دهد.

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض تزریق چربی زیر چشم

در حین بهبودی ممکن است موارد زیر را تجربه کنید:

اگر از ریزش موی خود خود رنج می‌ برید و یا مشکل طاسی پیدا کرده‌ اید؛ ما به شما کاشت مو در کلینیک صدف را پیشنهاد می‌ دهیم. کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز کاشت مو و کاشت ریش و سبیل در اصفهان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق چربی در کدام قسمت های صورت انجام میشود؟تزریق چربی در کدام قسمت های صورت انجام میشود؟

پیوند چربی و یا تزریق چربی به عمل زیبایی گفته می‌ شود، که با برداشتن چربی از برخی از نقاط بدن و تزریق آن به قسمت‌ های دیگر انجام می‌ گیرد ... ادامه مطلب

کلوئید چیست و چگونه درمان میشود؟کلوئید چیست و چگونه درمان میشود؟

هرگاه آسیبی به پوست برسد که موجب التهاب یا زخمی در آن شود، مكانیسم طبیعی بدن به ترمیم زخم‌ می‌ پردازد. این سیستم، اغلب دقیق عمل می‌ کند ... ادامه مطلب

بهترین درمان خط اخم عمیقبهترین درمان خط اخم عمیق

برای انتخاب بهترین درمان خط اخم عمیق ، روش‌ های بسیاری وجود دارد ، به شرط آنکه روش‌ های درمانی را با دقت و کیفیت لازم به کار گرفت . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین