منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مراقبت های پوستی / تأثیر قرص پرفکتیل برای پوست، مو و ناخن

تأثیر قرص پرفکتیل برای پوست، مو و ناخن

آنچه در این مطلب میخوانید

زیبایی با پوست سالم و زیبا، موهایی پرپشت و سالم و ناخن‌های محکم شناخته می‌شود؛ اما در شرایطی مثل رژیم گرفتن، رادیکال‌های آزاد، نورخورشید، افزایش سن، اضطراب و استرس، کم خونی ناشی از فقر آهن و آلودگی‌های محیطی، سلامت پوست، مو و ناخن‌ها را به خطر می‌اندازد. قرص پرفکتیل به جهت سلامت و حفاظت کامل از پوست، مو و ناخن و کاهش روند ایجاد چروک و پیری پوست ، بر اثر تابش نورخورشید و آلودگی‌های محیط، کاهش خشکی و شکنندگی ناخن و مو، بهبود روند رشد و کیفیت ناخن و مو، افزایش سفتی و استحکام پوست فرموله شده است. همچنین دارای آنتی اکسیدان بسیار قوی در عصاره هسته انگور و ریز مغذی‌هایی مانند ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری بدن است که باعث ساخت کلاژن و افزایش استحکام پوست و حفاظت از سلول‌های پوست،مو و ناخن می‌شوند.

همشهریان گرامی ! برای دستیابی به بهترین نتایج درمان بیماریهای پوستی ، حتما به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید. زیرا با بکارگیری نادرست و غیر اصولی این روشها توسط افراد غیر متخصص، نه تنها مشکلات کاهش پیدا نمی‌ کند؛ بلکه ممکن است دچار عوارضی شوید که به سادگی رفع نشوند.

ترکیبات قرص پرفکتیل

عصاره انگور در قرص پرفکتیل

توانایی عصاره دانه انگور با خاصیت آنتی ‌اکسیدان بی‌نظیر خود برای مبارزه با بیماری‌های مختلف پوست از جمله آکنه التهابی، چین ‌و چروک پوست زودرس پوست، پسوریازیس و غیره کاملاً به اثبات رسیده است. همچنین عصاره این میوه شفابخش حاوی مواد مغذی مانند ویتامین E، اسید لینولئیک و فلاونوئیدها نیز هستند که در استحکام پوست، مو و ناخن تأثیر بسزایی دارند.

ویتامین های گروه B در قرص پرفکتیل

ویتامین B تنها ویتامینی است که تمام زیر مجموعه های آن برای بدن ضروری هستند به همین دلیل معمولاً با نام خانواده ویتامین B یا ب کمپلکس (B Complex) نیز شناخته می‌شوند؛ اما از بین این خانواده بیوتین (ویتامین B7) شاید معروف‌ترین آنها برای حفظ زیبایی باشد. در حقیقت بیوتین به رشد و استحکام مو و ناخن‌ها کمک زیادی می‌کند. البته هر کدام از این ویتامین‌های گروه B در حفظ زیبایی پوست و مو تأثیر بسزایی دارند.

قرص پرفکتیل

زینک در قرص پرفکتیل

از دیگر فواید و موارد مصرف قرص پرفکتیل بهره ‌مندی آن از زینک است. درواقع زینک یا همان روی به ‌عنوان ترمیم‌ کننده بافتی، پوستی شناخته می‌شود و باعث افزایش تولید کلاژن و کراتین در بدن می‌شود که این موضوع زیبایی و تقویت پوست، مو و ناخن را به دنبال دارد.

سیستین در قرص پرفکتیل

سیستین نوعی اسیدآمینه است. این اسیدآمینه به کلاژن سازی کمک زیادی می‌کند. سیستین مهم ‌ترین اسیدآمینه برای رشد مو محسوب می‌شود. با افزایش کلاژن و کراتین در بدن زیبایی و تقویت پوست و ناخن را به دنبال دارد.

ویتامین C در قرص پرفکتیل

ویتامین C که نوعی آنتی ‌اکسیدان قوی است، با تخریب رادیکال‌های آزاد از پیری پوست جلوگیری می‌کند. این ویتامین با تقویت پوست، بافت پیوندی و دیواره سلول‌های خونی، باعث استحکام ناخن‌ها می‌شود. خواص آنتی‌اکسیدانی آن از آفتاب ‌سوختگی جلوگیری می‌کند.

کارتنوئیدهای طبیعی در قرص پرفکتیل

کاروتنوئیدها رنگ ‌دانه‌های ارگانیک آنتی ‌اکسیدانی هستند که در گیاهان، جلبک‌ها، قارچ‌ها و باکتری‌ها یافت می‌شوند. کمبود کاروتنوئیدها باعث تغییرات پوستی همچون آکنه و التهاب می‌شود. مصرف آن از حساسیت پوست در برابر آفتاب کم می‌کند.

خواص قرص پرفکتیل

انواع قرص پرفکتیل

این قرص انواع مختلفی مانند پرفکتیل ساده و پرفکتیل پلاتینوم دارد. با توجه به وجود انواع ویتامین‌ها مانند E، D و ترکیباتی از جمله سلنیوم در هر دو قرص برای رفع کمبودهای بدن و تقویت ناخن‌ها و موها بسیار عالی هستند. پرفکتیل پلاتینوم کلاژن دریایی، عصاره پوست درخت کاج، اسید آلفا، لیپوئیک و روغن دانه توت سیاه دارد. هر یک از موارد گفته شده ویژگی های مخصوصی دارند. برای نمونه کلاژن دریایی با کمک خواص آنتی اکسیدانی خود می تواند به فعال سازی سلول های کلاژن ساز کمک زیادی کند. روغن انگور سیاه که در قرص پلاتینیوم حاوی اسید های چرب می باشد می تواند از پیری زود رس جلوگیری نماید. عصاره پوست درخت کاج نیز آنتی اکسیدان‌ های قوی داشته و می ‌تواند از پوست در مقابل عوامل محیطی محافظت کند. عصاره چای سبز نیز از به وجود آمدن لک روی صورت جلوگیری می کند و چروک های پوست را به خوبی از بین می برد. همچنین می ‌توان گفت که این دارو روی تغییرات فصلی و پیری پوست می تواند اثرات زیادی بگذارد. با مصرف پرفکتیل پلاتینوم می توانید از آسیب های تغییرات فصلی و پیری صورت جلوگیری کنید.

قرص پرفکتیل برای مو

پرفکتیل پلاتینیوم بهترین قرص تقویت و جلوگیری از ریزش مو در ایران به شمار می‌رود که ترکیباتی از جمله عصاره هسته انگور، نیاسین، بیوتین، سیستئین، زینک، ویتامین E، سیلیکون، آهن، منیزیم، مس، منگنز و منیزیم در آن به کار رفته است. آلفا لیپوئیک اسید آن خاصیت ضد التهابی و ویتامین C خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. ویتامین D آن نیز سبب تقویت موهای نازک خواهد شد. به طور کلی پرفکتیل پلاتینیوم مجموعه کاملی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است که تأثیر زیادی در جلوگیری از ریزش شدید مو دارد.

نحوه مصرف پرفکتیل

مصرف روزانه یک قرص همراه با وعده غذایی اصلی توصیه می شود. قرص را همراه با آب یا نوشیدنی سرد دیگر ببلعید. مصرف پرفکتیل همراه با غذای کافی می تواند به جذب هرچه بیشتر مواد مغذی کمک کند. پرفکتیل باید با معده پر مصرف شود. برای حصول اطمینان از پایین رفتن قرص به مقدار کافی آب بنوشید. پرفکتیل را همراه با چای یا قهوه مصرف نکنید؛ زیرا می تواند اثربخشی آن را کاهش دهد.

ملاحظات مصرف قرص پرفکتیل

  1. به هیچ وجه پرفکتیل را با معده‌ی خالی مصرف نکنید.
  2. پرفکتیل را به مدت طولانی مصرف نکنید.
  3. در صورت ابتلا به زخم معده از مصرف دارو پرفکتیل اجتناب کنید.
  4. در طول مصرف دارو پرفکتیل از مصرف مشروبات الکلی خودداری کنید.
  5. در صورت ابتلا به بیماری‌های کلیوی، کم کاری تیروئید یا سرطان پوست قبل از مصرف دارو پرفکتیل با پزشک مشورت کنید.
  6. قبل از باردار شدن با پزشک درباره‌ی مصرف پرفکتیل مشورت کنید.
  7. قرص پرفکیتل را همراه با چای یا قهوه مصرف نکنید.
  8. از جویدن قرص خودداری کنید.
  9. از افزایش میزان دوز توصیه شده خودداری کنید.

موارد منع مصرف قرص پرفکتیل

 اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض قرص پرفکتیل

برخی از اثرات جانبی میتوانند به ندرت رخ دهند و در عین حال خطرناک باشند. در صورت بروز هریک از علائم زیر به پزشک معالج اطلاع دهید به‌ویژه اگر علائم قطع نشوند و مداوم باشند:

آنالیز مو یکی از اقدامات تشخیصی کلینیک صدف در اصفهان است که با استفاده از این روش مواردی مانند کمبود و مازاد مواد معدنی، وضعیت متابولیسم پروتئین در بدن و ... شناسایی می‌ شود. شما می‌ توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش و تعیین نوبت، با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا بوتاکس باعث بالا رفتن ابرو میشود؟آیا بوتاکس باعث بالا رفتن ابرو میشود؟

تزریق بوتاکس با از بین بردن چین و چروک سطحی پوست و بالا بردن ابروها (لیفت ابرو)، چهره شما را جوان‌ تر نشان خواهد داد . ... ادامه مطلب

اثرات مثبت و منفی ورزش کردن برای پوستاثرات مثبت و منفی ورزش کردن برای پوست

از مزیت هایی ورزش تقویت و جوانسازی پوست صورت می باشد. معمولاً افرادی که به طور مداوم ورزش می کنند دیرتر آثار و علائم پیری بر روی صورت و بدن آنها ظاهر می شود. ... ادامه مطلب

درمان خط خندهدرمان خط خنده

خطوط لبخند یا خط خنده یکی از موارد مورد توجه بسیاری از ماست . ما در این مقاله در مورد چگونگی از بین بردن خط خنده توضیح می‌ دهیم. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین