منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / رفع چروکهای اطراف لب با تزریق چربی خط خنده

رفع چروکهای اطراف لب با تزریق چربی خط خنده

آنچه در این مطلب میخوانید

چین و چروک دور دهان زمانی ایجاد می‌شود که پوست، کلاژن خود را از دست می‌دهد. کلاژن پوست ، فیبرهایی است که باعث محکم و انعطاف‌ پذیر بودن پوست می‌شود. از دست دادن کلاژن به شکل طبیعی با بالا رفتن سن بروز می‌کند؛ اما برخی عادت‌های سبک زندگی ممکن است این فرآیند را تسریع کنند. همچنین با بالا رفتن سن، حجم استخوان فک بالای صورت کاهش یافته و تحلیل می‌رود و باعث می‌شود لب از فرم زیبای خود خارج شود و دچار چین و چروک شود. از دیگر عوامل چین و چروک پوست و افتادگی پوست ، نیروی گرانش زمین است که در درازمدت اثر خود را بر چهره انسان به جا می‌گذارد . تزریق چربی یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و رفع چروک های اطراف لب است. این روش جوانسازی در مقایسه با سایر روش‌های درمانی مشابه، دارای ماندگاری بیشتر و عوارض جانبی احتمالی کمتر است و به همین دلیل اغلب پزشکان و افراد استفاده از آن را ترجیح می‌دهند. اساس کار به این صورت است که پزشک، چربی‌های اضافی انباشته شده در بدن مثل چربی‌های شکم، پهلو و یا ران را استخراج کرده و بعد از انجام آماده‌سازی‌های لازم و تصفیه سلول‌های چربی، آن را به نواحی اطراف لب تزریق می‌ کند.

کلینیک پوست و لیزر صدف یکی از بهترین مراکز تخصصی پیوند چربی در اصفهان است که با تکیه بر مهارت، تجربه و دانش بالا، کم عارضه ترین، ماندگارترین و مطلوب ترین نتایج افزایش حجم و فرم دهی با تزریق یا پیوند چربی را برای شما رقم می‌زند. لطفا برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.

انواع چین و چروک دور لب

مزایای تزریق چربی خط خنده

رفع چروکهای اطراف لب با تزریق چربی خط خنده

نحوه تزریق چربی خط خنده

نحوه انجام انتقال چربی به این صورت است که جلسه تزریق چربی با آماده‌سازی فرد شروع می‌شود. منظور از آماده‌سازی، اعمال بیحسی موضعی و استریلیزاسیون در نواحی برداشت چربی است. سپس به کمک روش مناسب، چربی‌های اضافی بدن خارج می‌گردند. پس از آن نوبت به آماده‌سازی چربی‌های برداشته شده می‌رسد. در این مرحله چربی‌ها خالص‌سازی شده و آماده تزریق می‌گردند. سپس چربی‌ها به سرنگ‌های مخصوصی انتقال داده شده و توسط پزشک در خطوط خنده و اطراف دهان تزریق می‌شوند.

مراقبت های قبل از تزریق چربی

  1. دو هفته قبل از اقدام به تزریق از سیگار و مشروبات الکلی اجتناب کنید.
  2. داروهایی که ممکن است خونریزی را تشدید کنند مصرف نکنید.
  3. آزمایش‌های تجویز شده را به طور کامل انجام دهید.
  4. آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک باید قبل از تزریق مصرف شود.
  5. در روز تزریق باید از آرایش ناحیه ای که قرار است تزریق انجام گیرد خودداری کرد.

مراقبت‌ های پس از تزریق چربی

ماندگاری تزریق چربی خط خنده

تزریق چربی به صورت می تواند تا ۲ سال یا بیشتر ماندگاری داشته باشد. این بستگی به شرایط بدنی فرد، ناحیه مورد تزریق، حجم چربی تزریق شده و همچنین مهارت پزشک در تزریق چربی به صورت دارد. بدیهی است که با گذشت زمان، کم کم اثر حجم دهندگی چربی کاهش پیدا می کند؛ اما این ماندگاری ۲ ساله از ماندگاری بسیاری از فیلرها بیشتر است.

کاندید نامناسب تزریق چربی خط خنده

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض جانبی تزریق چربی خط خنده

عوارض احتمالی انتقال چربی به بدن شامل موارد زیر می شود:

کلینک پوست و لیزر صدف ارائه دهنده خدمات تخصصی رفع موهای زائد در اصفهان می‌ باشد. در این مرکز امکان استفاده از به روزترین دستگاه های لیزر موهای زائد، از جمله لیزر سایناشور توسط کادری زبده، زیر نظر متخصص پوست برای مراجعین محترم فراهم گردیده است. با توجه به این امکانات ، رفع دائمی موها در حداقل جلسات و بدون ایجاد عوارض صورت می‌ پذیرد. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فریبا جوادی [ 1402-08-21 ]
من همیشه سوالم این بوده که برای پر کردن خط خنده تزریق ژل مناسب هست یا چربی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مقایسه مزوتراپی و پی آر پی مومقایسه مزوتراپی و پی آر پی مو

یکی از فاکتورهایی که به شدت در زیبایی فرد تاثیر گذاراست پرپشتی و خوش حالت بودن مو است . برای درمان کم پشتی مو ، ریزش مو و جلوگیری از طاسی روش های مختلفی وجود دارد ... ادامه مطلب

لیزر الکس سرد چه کاربردی دارد؟لیزر الکس سرد چه کاربردی دارد؟

الکس سرد نام دستگاه است که به خاطر سرمای مناسب برای جلوگیری از سوختگی و قدرت عالی و عدم گرم شدن هنگام کار ... ادامه مطلب

اسکلروتراپی رگ های واریس چگونه است؟اسکلروتراپی رگ های واریس چگونه است؟

اسکلروتراپی یک عمل جراحی تهاجمی محسوب نمی‌ شود و تنها به چندین تزریق نیاز دارد. اسکلروتراپی از محلولی تحریک کننده به نام اسکلروزانت استفاده می‌ کند ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین