منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

هیدروفیشیال پوست چیست؟

پوست زیبا و سالم یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی صورت است که علاوه بر شادابی پوست، باعث می‌شود افراد کمی جوان‌تر از سن خود به نظر برسند. اگر به سلامت و زیبایی پوست به قدر کافی توجه نداشته باشید، در بلند مدت با مشکلاتی از جمله کدر شدن و تیره شدن پوست، بروز چین و چروک و البته باز شدن منافذ رو به رو شوید. هیدروفیشیال پوست یکی از جدید ترین روش های پزشکی برای جوانسازی پوست است. این روش یکی از مدعیان تأثیرگذارترین درمان، رفع عیوب و جوانسازی پوست نسبت به سایر روش ها است.

آنچه در این مطلب میخوانید

این درمان به صورت سه مرحله اساسی انجام می شود. بدین ترتیب سلول های مرده و از کار افتاده ای که طی سالیان بر روی پوست مانده اند را استخراج کرده و از بین می برد. سپس با استفاده از یک سرم حاوی آنتی‌آکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک پوست را ترمیم و احیا می‌کند. از این روش برای درمان آکنه های معمولی، پوست های چرب، رفع چین و چروک ، لک های صورت، پر کردن منافذ باز و آفتاب سوختگی استفاده می شود. روند درمان این تکنیک بدون درد توسط پزشک و یا افراد متخصص زیبایی انجام می شود. این روش دوره نقاهت ندارد و تأثیرات فوری و بلندمدت را بر روی پوست اعمال می کند. این روش در مقایسه با سایر تکنیک ها کم تهاجمی تر بوده و عوارض کمتری نیز دارد.

هیدروفیشیال پوست چیست؟

هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت یک روش درمانی احیاکننده و جوان‌کننده پوست است که صورت را نرم و شفاف می‌کند. این روش درمانی با استفاده از دستگاهی به نام «قلم هیدرودرم» در چهار مرحله انجام می‌شود. چهار مرحله هیدروفیشیال شامل پاکسازی، لایه برداری، بیرون کشیدن سلول‌های مرده و آبرسانی پوست است. قلم هیدرودرم چند سری مختلف دارد که استفاده از هر یک از آنها عمل خاصی را روی صورت انجام می‌دهد.

کاربرد هیدروفیشیال پوست

هیدروفیشیال پوست

مزایای انجام هیدروفیشیال پوست

  1. به زمان بهبودی نیاز ندارد.
  2. برای افراد داری پوست حساس قابل استفاده است.
  3. باعث ایجاد درد نمی شود.
  4. مطابق با نیازهای هر فرد قابل استفاده است.

هیدروفیشیال پوست برای چه کسانی مناسب است؟

هیدروفیشیال برای تمامی افراد با انواع پوست مناسب است؛ اما به طور کلی افراد زیر نیاز بیشتری به این روش درمانی پیدا خواهند کرد. این افراد عبارت هستند از:

نحوه انجام هیدروفیشیال پوست

در مرحله اول صورت تمیز می‌شود. سپس به کمک خاصیت سایندگی ملایم قلم هیدرودرم، از پوست لایه برداری صورت می‌گیرد. در گام بعدی با کمک سَری مکنده آلودگی‌ها، چربی‌ اضافه و جوش‌های سرسیاه از منافذ عمقی پوست بیرون کشیده می‎شوند. همچنین این مکش ملایم بر روی پوست خاصیتی مانند ماساژ ایفا کرده و افزایش گردش خون در ناحیه صورت را به همراه خواهد داشت. در آخر نیز سرم‌ها و لوسیون‌های حاوی هیالورونیک اسید، آنتی اکسیدان‌ها، مواد مغذی و مواد ضد چروک به عمق منافذ پوست تزریق می‌گردد. از آنجایی که این مواد تنها در سطح پوست قرار نگرفته و به عمق پوست راه می‌یابند، به سرعت جذب شده و اثر خود را بر جای می‌گذارند. در مجموع همه این ۴ مرحله هیدروفیشیال دست به دست هم داده و به پوست فرد زیبایی و شادابی می‌بخشند.

نکات قبل از انجام هیدروفیشیال پوست

مراقبت های بعد از هیدروفیشیال پوست

هر جلسه هیدروفیشیال حدوداً یک ساعت زمان می‌برد. در این مدت فرآیند لایه برداری، پاکسازی و آبرسانی روی پوست شما به شکل حرفه ای انجام می‌شود. پس از اتمام فرآیند به راحتی میتوانید به زندگی روزمره خود بازگردید و نیاز به سپری کردن دوره نقاهت ندارید؛ اما لازم است برخی نکات را برای جلوگیری از عوارض احتمالی و نیز حصول بهترین نتیجه، رعایت نمایید. این نکات عبارتند از:

  1. تا 48 ساعت پس از دریافت خدمات فیشیال، از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب خودداری نمایید؛ چرا که در فرآیند هیدروفیشیال روی پوست لایه برداری ملایمی انجام میشود و پس از لایه برداری نور مستقیم آفتاب برای پوست مناسب نیست. در صورت بیرون رفتن از خانه حتماً کرم ضد آفتاب با SPF 30 به بالا را فراموش نکنید.
  2. اگر می‌خواهید از دیگر خدمات پوستی مانند تزریق بوتاکس و تزریق فیلر استفاده نمایید، بهتر است این موضوع را حداقل به مدت 24 ساعت به تعویق بیندازید.
  3. تا 48 ساعت پس از هیدروفیشیال، بهترین سرمی که می‌تواند به شما کمک کند، سالیسیلیک اسید است که بهتر است هر چند ساعت یکبار پوست خود را با این سرم ماساژ دهید.
  4. بهتر است تا 24 ساعت بعد هیچ گونه لوازم آرایشی به ویژه کرم پودر و پنکک روی پوست خود استفاده نکنید.
  5. پس از انجام هیدروفیشیال از برداشتن موهای زائد صورت با وکس خودداری کنید. بعد از گذشت دو روز می‌توانید این کار را انجام دهید.
  6. حداقل تا دو هفته پس از هیدرودرم صورت، از لایه برداری پوست و استفاده از محصولات مراقبت از پوست حاوی انواع اسیدها پرهیز نمایید.
  7. حداقل تا ۴۸ ساعت بعد از انجام این روش از مصرف هرگونه کرم استروئیدی خودداری کنید.
  8. تا چند روز پس از هیدرودرم پوست از مصرف محصولات حاوی رتینول اجتناب نمایید.

هیدروفیشیال پوست چند جلسه طول می کشد؟

به طور کلی شما هر 4 تا 6 هفته یک بار می توانید این روش را تکرار کنید؛ چرا که اثرات آن بعد از این مدت از بین می روند. برای مشاهده نتایج هیدروفیشیال بین 3 تا 6 بار با گذشت 4 تا 6 هفته بین هر جلسه زمان لازم است.

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض جانبی هیدروفیشیال پوست

  1. به طور کلی، هیدروفیشیال هیچگونه عوارض جانبی جدی به همراه ندارد. با این وجود، ممکن است بعد از انجام این روش درمانی کمی قرمزی روی صورت خود مشاهده کنید یا احساس کنید پوستتان حساس شده است. مواردی از این دست کاملاً موقتی بوده و بعد از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.
  2. علاوه بر آن، سرم‌ها و لوسیون‌هایی که در طی جلسات هیدرودرم پوست استفاده می‌شوند ممکن است برای شما تحریک‌کننده یا حساسیت‌زا باشند. از این رو، بهتر است ابتدا مواد موجود در سرم‌ها و لوسیون‌ها را بررسی کرده و سپس به سراغ انجام این روش بروید.

هزینه هیدروفیشیال پوست چقدر است؟

هزینه هیدروفیشیال پوست نیز مانند دیگر روش ها به عواملی مختلف چون محل زندگی و همچنین نیاز هر پوست به روش درمان، متفاوت می باشد. نمی توان به طور قطعی هزینه های این روش را اعلام کرد.

کلینیک صدف یکی از مراکز تخصصی کاشت مو در اصفهان است که با سالها تجربه در این زمینه و بکارگیری روشهای FIT و FUT ، نتایج بسیار درخشانی در کاشت مو، ابرو ، ریش و سبیل ارائه نموده است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌باشید؛ با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مریم پناهی [ 1402-08-14 ]
برای منافذ پوست و تیرگی دور چشم فیشیال خیلی خوبه من تا الاتن یکسالی هست هر چند ماه میرم انجام میدم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نمایان شدن رگ های بدننمایان شدن رگ های بدن

آیا می دانید علت بیرون زدگی رگ‌ های بدن چیست؟ و آیا این رگ‌ ها خطرناک هستند؟ راه پیشگیری از بیشتر شدن رگ‌ ها یا رفع این رگ‌ ها چیست؟ ... ادامه مطلب

همه چیز در مورد الکتروکوترهمه چیز در مورد الکتروکوتر

کوتر دستگاهی می باشد که با ایجاد جریان الکتریکی، حرارتی را ایجاد می کند. امروزه از این نوع دستگاه ها در صنایع پزشکی و زیبایی بسیار استفاده می شود. ... ادامه مطلب

علت از بین رفتن چربی زیر پوست و درمان آن با پیوند چربیعلت از بین رفتن چربی زیر پوست و درمان آن با پیوند چربی

روش‌ های زیادی برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک‌ های پوست وجود دارد که تزریق چربی به صورت یکی از آنها است . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین