منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / کاربرد و مزایای تزریق فیلر

کاربرد و مزایای تزریق فیلر

آنچه در این مطلب میخوانید

تزریق فیلر یکی از راه‌های درمانی و زیبایی است که به منظور رفع چین و چروک ، خطوط صورت و اسکار های پوستی استفاده می‌شود. این نوع تزریق عمدتا برای رفع چین و چروک‌ها و رفع پیری دست کاربرد دارد. علاوه بر این، از فیلر برای حجم دهی لب‌ها و گونه‌ها نیز استفاده می‌شود. البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که اثرات تزریق فیلر بعد از مدتی از بین می‌رود و تزریق مجدد نیاز می‌شود. با بالا رفتن سن، به مرور زمان پوست حالت شلی و لاغری به خود می‌گیرد که می‌تواند تاثیرات منفی بر چهره فرد ایجاد کند‌. کاهش حجم صورت بیشتر در نواحی گونه‌ها‌، شقیقه‌ها‌، دور لب و دهان دیده می‌شود‌. این کاهش حجم و شلی پوست می‌تواند از نظر روحی تاثیرات منفی از خود برای فرد به جای بگذارد. خوشبختانه امروزه روش‌های مختلفی برای جوانسازی و شادای پوست وجود دارد، که دیگر جای نگرانی نیست. تزریق فیلر یکی از راهکارهای افزایش حجم صورت و جبران لاغری صورت می باشد. کلینیک صدف استفاده از تزریق فیلر را برای جوانسازی پوست پیشنهاد می‌کند.

تزریق فیلر از جمله خدماتی است که توسط متخصص پوست در کلینیک صدف اصفهان با بهترین نتایج قابل انجام می‌ باشد. اگر مایل به تزریق فیلر در این مرکز هستید؛ می‌ توانید با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

فیلر و ژل چیست ؟

اسفاده از فیلر برای جبران حجم از دست رفته‌، چربی‌های صورت می‌تواند بهترین راهکار برای جوانسازی باشد‌. فیلر به طور مستقیم بر زیر پوست تزریق می‌شود و از آنجایی که ظاهری شبیه به ژل دارد، سبب شادابی و طراوت پوست صورت می‌ گردد‌. راهکارهای مختلفی برای جوانسازی پوست صورت وجود دارد‌، از جمله این موارد شامل‌: تزریق بوتاکس‌ ، لیزر‌ ، لیفت صورت و… . کلینیک صدف در اصفهان با توجه به شرایط و وضعیت بیمار راهکار مناسب را پیشنهاد می‌ دهد.

مزایای تزریق فیلر

شما می‌توانید با استفاده از تزریق فیلر به طور همزمان چند ناحیه را درمان کنید
نیازبه استراحت و سپری شدن دوران بهبودی بعد از تزریق نیست
یکی از روش‌ های در دسترس و راحت برای جوانسازی پوست‌، تزریق فیلر است که از ماندگاری به نسبت بالایی بر خوردار است.

تزریق فیلر برای چه افرادی مناسب است؟

تزریق فیلر محدودیتی ندارد و هر فردی می‌تواند آن را انجام دهد ،اما بیشترین افراد متقاضی برای تزریق فیلر افراد بالای ۳۵ سال هستند که از چهره خود ناراضی هستند و معتقدند که دچار پیری زودرس شده‌اند‌. زنان‌باردار و یا شیرده هم می‌توانند این تزریق را بدون هیچ گونه نگرانی انجام دهند، تزریق فیلر یکی از روش‌های زیبایی ایمن و بی‌خطر است‌.
اگر خواهان تزریق فیلر هستید حتما در انتخاب پزشک پوست و برند توجه داشته باشید، تا نتایج بهتری حاصل شود. شما می‌توانید بلافاصله بعد از تزریق فیلر نتایج را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

تزریق فیلر در اصفهان

کاربردهای تزریق فیلر

حجم دهی لب‌ ها
رفع چین و چروک و افتادگی‌ های پوستی
اصلاح و بهبود ظاهر اسکار و زخم
کاهش و یا رفع تیرگی زیر چشم‌ ها
حجیم کردن گونه‌ ها
یکی از نکاتی که باید به آن اشاره کنیم این است که، برای برخی افراد، روش‌های جراحی مانند لیفت ابرو ، لیفت صورت و یا حتی لیفت چشم‌ها موثرتر خواهد بود. تزریق فیلر که جزء روش‌های جوانسازی پوست می‌باشد، روشی موقتی است و اگر فردی یک بار این تزریق را انجام می دهد، بایستی این کار را در فواصلی تکرار کند تا نتایج بهتری حاصل شود. افرادی که خواهان نتایج دائمی و همیشگی هستند، بهتر است سراغ تزریق فیلر نروند.
فیلرها نمی‌توانند جلوی مراحل طبیعی پیری صورت را بگیرند، بنابراین اگر شما تمایل داشته باشید عناصر صورت جابجا شود باید جراحی کنید. ولی فیلرها می‌توانند زمان انجام جراحی را به تاخیر بیاندازد.

عوارض جانبی تزریق ژل یا فیلر

درمان با ژل اسید هیالورونیک عموما خوب تحمل می‌شود و عارضه خاصی ندارد.
درد در هنگام تزریق با استفاده از بی‌حسی موضعی به حداقل می‌رسد. پس از درمان ممکن است موضع درمان متورم، قرمز و دردناک باشد که معمولا طی چند روز بهبود می‌یابد. آلرژی نسبت به اسید هیالورنیک بسیار نادر است.

ملاحظات پزشکی تزریق ژل یا فیلر

اثر تزریق ژل هیالورنیک اسید بلافاصله بعد از تزریق شروع می‌شود و تا یک هفته بعد کامل می‌شود، مزیت دیگر این روش برگشت سریع به سر کار است.
ژل اسیدهیالورنیک پس از تزریق به تدریج تجزیه و جذب بدن خواهد شد. در بیشتر موارد، مدت دوام ژل بین شش تا هیجده ماه می‌ باشد و در صورت نیاز باید درمان تکرار شود.
ژل اسیدهیالورنیک منع تزریق ندارد و تمامی افراد می‌توانند در صورت لزوم تزریق داشته باشند و آلرژی به آن بسیار نادر است.

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز پوست و مو اصفهان می‌ باشد که با استفاده از جدیدترین دستاورد‌ های دانش و تکنولوژی در محیطی آرام ارائه بهترین خدمات در زمینه جراحی پلک ، جوانسازی پوست و کاشت مو می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :لیلی [ 1402-08-01 ]
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم ایا فیلر زیر چشم باعث کوچک شدن چشم میشود

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درمان گودی و سیاهی زیر چشمدرمان گودی و سیاهی زیر چشم

تزریق چربی زیر چشم ، برای برطرف کردن مشکلات زیر چشم که گاها به زیبایی فرد لطمه وارد کرده است ، استفاده می‌شود‌ . ... ادامه مطلب

نمایان شدن رگ های بدننمایان شدن رگ های بدن

آیا می دانید علت بیرون زدگی رگ‌ های بدن چیست؟ و آیا این رگ‌ ها خطرناک هستند؟ راه پیشگیری از بیشتر شدن رگ‌ ها یا رفع این رگ‌ ها چیست؟ ... ادامه مطلب

برای جوانسازی زیر چشم مزونیدلینگ مناسب است یا مزوتراپیبرای جوانسازی زیر چشم مزونیدلینگ مناسب است یا مزوتراپی

نقص زیبایی در اطراف چشم نه تنها با افزایش سن، بلکه در همه سنین ظاهر می شود. مزونیدلینگ و مزوتراپی روشی مؤثر برای جوانسازی زیر چشم است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین