منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / تزریق بوتاکس به ابرو

تزریق بوتاکس به ابرو

ابرو یکی از اجزای صورت است که فرم قرارگیری آن تاثیر بسزایی در زیبایی صورت دارد. با افزايش سن، علائم پیری صورت در يك سوم فوقاني كه شامل پلك‌ ها ، ابرو و پيشاني است زودتر از ساير قسمت‌هاي صورت ظاهر می‌شود. ظهور اين علائم در يك سوم فوقاني صورت به شكل پيدايش چين وچروك پيشاني، افتادگي ابروها و افتادگي پلك‌ها است كه بيشتر از جنبه زيبايي قابل توجه است چون وجود این علایم به فرد چهره‌ای غمگین می‌دهد.از طرف دیگر افزایش متناسب فاصله ابرو و چشم زیبایی و جلوه خاصی به صورت فرد می‌دهد.

آدرس صفحه اینستاگرام

در آقایان ابرو روی لبه استخوانی قرار گرفته است ولی در خانم‌ها ابرو بالای لبه استخوانی قرار گرفته است. شکل نرمال ابرو به این صورت است که ابتدا و انتهای آن در یک سطح و وسط ابرو بالاتر قرار گرفته است. هنگامی که این پارامترها به هم بخورد مخصوصاً وقتی که گوشه خارجی ابرو پایین بیاید، معمولا افراد از چهره خسته و پری پلک فوقانی شکایت دارند.اعمال جراحي متعددي براي بالا بردن ابرو و پيشاني طراحي شده‌اند که طی این اعمال برش خاصی بر روی پوست سر یا پیشانی ایجاد می‌شود تا از این طریق کشش لازم برای بالا بردن ابرو ایجاد شود. صرف نظر از روش جراحی، تمامی این روش‌ها نیاز به بستری، بیهوشی و تحمل دوران پس از عمل و عوارض جراحی دارد.

ولی بسیاری از افراد تمایل به انجام عمل جراحی برای ایجاد این تغییرات ندارند. برای این افراد مي‌توان با تزريق بوتاكس (BOTOX) يا دیسپورت (Dysport) بدون انجام عمل جراحي، چين وچروك‌هاي پيشاني را برطرف كرد و بالا بردن ابرو را انجام داد. افرادی که هنوز چين و چروك پيشاني ندارند ولی مایل به بالا بردن ابروی خود هستند یا افرادی که صرفاً مایل به بالا بردن بخش خاصی از ابروی خود هستند نیز می‌توان از تزریق بوتاکس استفاده کرد ولی روش تزریق بوتاکس متفاوت است.

تزریق بوتاکس ابرو

بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس مزایای زیادی دارد

1- با این روش عمل جراحی انجام نمی‌شود و طبعاً از عوارض آن پرهیز می‌شود
2- تزریق بوتاکس روشی بدون عارضه است
3- انجام این روش تنها حدود ده دقیقه وقت نیاز دارد
4- امکان تغییر محل ابرو در شرایطی که موقعیت ابرو برای بیمار مطلوب نباشد
5- امکان تکرار در فواصل زمانی 9-6 ماه
در مجموع برای افرادی که فقط می‌خواهند موقعیت قرارگیری ابروی خود را تغییر دهند استفاده از تزریق بوتاکس برای بالا بردن ابرو روش مطمئن، سریع و بدون عارضه است بنابراین روشی ایده‌آل برای بالا بردن ابرو به شمار می‌آید.

کلینیک تخصصی پوست و مو صدف ، بهترین کلینیک تزریق چربی دراصفهان است که فرصتی ویژه را برای علاقه مندان به زیبایی فراهم خواهد کرد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :طهورا [ 1402-07-05 ]
برای لیفت ابرو با بوتاکس چند واحد نیازه خانم دکتر ماندگاری لیفت ابرو با بوتاکس چقدره

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوتراپی چه کاربردهایی دارد؟مزوتراپی چه کاربردهایی دارد؟

مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی موضعی پوست است که می‌ تواند به درمان کم آبی پوست ، چین و چروک‌ های سطحی ، سلولیت و ریزش مو کمک کند ... ادامه مطلب

جوانسازی و لیفت صورتجوانسازی و لیفت صورت

کشیدن پوست صورت روشی است که برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست استفاده می‌شود، اگر می‌خواهید بدون جراحی ، پوستی بدون چروک داشته باشید با ما همراه شوید. ... ادامه مطلب

بیماری پوستی آکانتوزیس نیگریکانسبیماری پوستی آکانتوزیس نیگریکانس

ناهنجاری آکانتوزیس نیگریکانس نوعی بیماری پوستی است که موجب تیرگی یا ضخیم شدن یک یا چند ناحیه از پوست می شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین