منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / نکات قبل از لیزر موهای زائد

نکات قبل از لیزر موهای زائد

آنچه در این مطلب میخوانید

با پزشک خود مشورت نمایید

همیشه باید نظر پزشک متخصص در اولویت باشد، چرا که افرادی که لیزر موهای زائد را انجام داده‌اند هر یک نسبت به نتایج کار، تجربه‌های مختلف و خاص خود را دارند. پوست و موی افراد با یکدیگر فرق می‌کند و تاثیر لیزر درمانی برای انواع پوست و موها به یک حالت نیست. بنابراین تنها پزشک تشخیص می‌ دهد که استفاده از لیزر برای شما مناسب است یا خیر.

هنگام مراجعه به کلینیک صدف اصفهان، به طور کامل سوابق پزشکی خود را تشریح کنید مخصوصا اگر به هر نوع بیماری و حساسیت‌های پوستی مبتلا هستید و همچنین روش‌هایی که تا کنون برای حذف موهای زائد استفاده کرده‌اید را بیان کنید. زیرا توضیح دادن این نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد اهمیت بسیاری دارد. در مورد مزایا و خطرات احتمالی لیزر از پزشک سوال بپرسید. هم چنین انتظارات خود از لیزر را برای او بیان کنید تا شما را راهنمایی کند.

به طور کلی برخی از افراد انتظار معجزه پس از یک جلسه لیزر موهای زائد دارند، در حالیکه در حالت واقع بینانه و منطقی باید گفت که برخی از موارد نیاز به پروسه درمانی زمان بری دارند و باید جلسات آن تکمیل گردد.

لیزر موهای زائد جادو نمی‌ کند.

این روش درمانی از یک لیزر آرایشی و بهداشتی بهره می‌برد که به گونه‌ای تنظیم شده است تا در پوست و موی شما اثر بگذارد. به هنگام استفاده از لیزر، اشعه‌های آن مستقیما بر روی فولیکول‌ های مو اثر می‌گذارند و آن‌ها را از ریشه از بین‌می برند و از رشد مجدد آن‌ها جلوگیری می‌کنند.

بهترین لیزر موهای زائد در کلینیک صدف اصفهان

اپیلاسیون و وکس موها قبل از لیزر کردن موهای زائد ممنوع !!!

یکی از نکات مهم قبل از لیزر موهای زائد این است که از شش هفته قبل از شروع جلسات لیزر درمانی نباید از اپیلاسیون و وکس برای رفع موهای زائد استفاده کنید زیرا بر روی نحوه عملکرد لیزر تاثیر می‌گذارد. به عبارتی لیزر، وظیفه‌ی تخریب فولیکول‌های مو را بر عهده دارد بنابراین وجود این فولیکول‌ها در زمان لیزر موهای زائد مهم است تا نتیجه مورد انتظار به دست آید. اپیلاسیون و وکس باعث از بین رفتن فولیکول‌ها می‌شود و در این بازه زمانی شش هفته تنها باید از شیو کردن با تیغ و ژیلت برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید.

پیش از لیزر از برنزه شدن خودداری کنید.

هنگامی که متوجه شدید که کاندید مناسبی برای لیزر مو هستید، مهم است که در شش هفته قبل از شروع جلسات لیزر، از آفتاب گرفتن و برنزه شدن خودداری کنید. زیرا مراجعه برای لیزر مو با پوست برنزه می‌تواند منجر به سوختگی و تاول شود.

24 ساعت قبل از درمان از مصرف کافئین خودداری کنید.

لازم است که قبل و در حین لیزر مو آرامش داشته باشید، اما کافئین می‌تواند شما را دچار اضطراب و تنش کند. خودداری از مصرف بیش از حد نوشیدنی‌های کافئین دار مانند قهوه یکی از اقدامات پیش از لیزر، اصلاح مو است.
هنگامی که برای مشاوره اولیه خود می روید، متخصصان کندلا دقیقاً به شما می‌گویند که چه زمانی باید قبل از روز لیزر، موهای خود را اصلاح کنید، اما اکثر کلینیک‌ها توصیه می کنند که یک یا دو روز قبل از جلسه درمانی اصلاح کنید.
اگرچه شیوکردن درست قبل از درمان با لیزرممکن است عجیب به نظر برسد، اما این یک مرحله مهم در روند موفقیت آمیز بودن لیزر مو با دستگاه الکس سرد است: لیزر، موها را در مرحله رشد فعال هدف قرار می‌دهد، و اصلاح، مو را ترغیب به ورود به این مرحله می‌کند.
از استفاده از کرم های موضعی/ مرطوب کننده ها و عطر قبل از قرار ملاقات خودداری کنید. چهار هفته قبل از لیزر مو، بند نیندازید.

لیزر موهای زائد در جلسه اول پوست بدن شما را همچون ابریشم لطیف نمی‌ کند.

خیلی از شماها تصور می‌کنید که با یک جلسه درمان کار شما تمام است اما سخت در اشتباهید! اما متخصصین کلینیک پوست و مو صدف اصفهان به شما می‌گویند که برای رسیدن به نتیجه مطلوب شما حداقل به 6 جلسه لیزر درمانی نیاز دارید.

آیا لیزر مو درد دارد؟

یکی از مزایای لیزر موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت 2019 این است که این روش درمانی بخصوص در مقایسه با اپیلاسیون عملا بدون درد است. هر شات کمتر از یک ثانیه طول می‌کشد و احساس درد خفیف و کمی ایجاد می‌کند. در نواحی حساس، مانند پشت لب، ممکن است مثل یک کش لاستیکی که به پوست ضربه محکم و ناگهانی میزند؛ باشد. دستگاه‌های خنک کننده پیشرفته ما که در تمام روش‌های لیزر مورد استفاده قرار می‌گیرند، پوست شما را قبل، حین و بعد از درمان خنک می‌کنند تا هیچ گونه ناراحتی برای شما ایجاد نشود. در حالی که درمان‌های لیزر موهای زائد درد خیلی زیادی ندارند، ولی ممکن است کمی احساس ناراحتی در شما ایجاد بکند. این احساس طبیعی است و می‌توان قبل از شروع عمل از هرگونه درد با یک ماده بی‌حسی موضعی جلوگیری کرد. مطمئن باشید که کندلا راحتی شما را در اولویت قرار می‌دهند.

صفحه اینستاگرام صدف کلینیک

اگر می‌ خواهید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید باید ثابت قدم باشید

فولیکول‌ های موی شما در چرخه رشد هستند بهترین فاصله زمانی بین هر جلسه بین 4 تا 6 هفته است که در این پروسه زمانی امکان رشد موهای جدید فراهم می‌‍شود و موهای مرده می‌‍افتند و از بین ‌می‌روند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی صدف ، با بهره‌ گیری از کادری مجرب و بروز‌ترین متدهای علمی، در محیطی آرام و منطبق بر استاندارد‌ های نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین مزوتراپی در اصفهان می‌ باشد .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ساناز بخشی [ 1402-08-01 ]
برای رفع موهای زائد بکینی و زیر بغل نیاز به چند جلسه هست و آیا بستگی به دستگاه لیزر هم داره

نادری [ 1402-08-01 ]
سلام خانم دکتر من 33 سالمه میخوام میکرودرم انجام بدم ولی میترسم چون دیابت دارم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماری پوستی پسوریازیس چیست؟بیماری پوستی پسوریازیس چیست؟

پسوریازیس یا صدفک یک بیماری خودایمنی مزمن است که باعث افزایش سرعت ساخت سلول های پوستی می شود. ... ادامه مطلب

درمان چین و چروک ، گودی وسیاهی دور چشمدرمان چین و چروک ، گودی وسیاهی دور چشم

در این مقاله ما به شما چندین راهکار برای رفع چین و چروک و جوانسازی دور چشم ، همچنین گودی و تیرگی زیر چشم ارائه می دهیم . ... ادامه مطلب

نکات قبل از لیزر موهای زائدنکات قبل از لیزر موهای زائد

برای از بین بردن موهای زائد بهترین راهکار، استفاده از لیزر است. لیزر کردن موهای زائد روشی نسبتا دائمی برای رهایی از موهای زائد است . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین