منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

بوتاکس و زیبایی

آنچه در این مطلب میخوانید

تاثیرات بوتاکس بر بدن: از تاثیرات خوب آن می‌توان از بین بردن چین و چروک پوست را نام برد. اما تاثیرات بد: پس از تزریق، شما دیگر قادر نخواهید بود که احساسات و عواطف خود را در چهره‌تان نشان دهید! البته بطور موقت. همچنین پس از تزریق ممکن است ناحیه تزریق، کمی درد کند و کوفته شود که این مشکل طبیعی بوده و در طی زمان کوتاهی حل خواهد شد. در کل تزریق بوتاکس ، عوارض ماندگاری ندارد.

بیشترین کاربرد بوتاکس در چه نواحی از بدن می باشد؟

ممکن است که خودتان هم بدانید که از تزریق بوتاکس، بیشتر در ناحیه پیشانی و برای از بین بردن خطوط اخم استفاده می‌شود. همچنین می‌توان از آن در ناحیه کنار چشم نیز استفاده کرد. این دو، مکان‌هایی هستند که برای تزریق این ماده، بهترین هستند و بر اساس تجربه، تزریق در ناحیه پیشانی و کنار چشم، بیشترین بازده را دارد.

همچنین می‌توان از تزریق این ماده در دیگر نقاطی مانند: خطوط زیر چشم، خطوط خنده ، اطراف لب و همچنین خط‌های زیر لب و کنار لب نیز استفاده کرد. از بوتاکس می‌توان برای بالا بردن ابرو‌ها نیز استفاده کرد. گرچه تزریق در این نواحی که ذکر شد، عوارض بیشتری را به همراه دارد و سخت‌تر هم هست. برای تزریق بوتاکس در نواحی به جز پیشانی و کنار چشم، باید حتما، از یک پزشک متخصص و مجرب کلینیک صدف استفاده کنید. اگر این موضوع رعایت نشود، امکان لطمه زدن به سلامتی شما و عوارض شدید هم وجود دارد.

بهترین تزریق بوتاکس در اصفهان

تاثیر تزریق بوتاکس بر روی زیبایی

بوتاکس را می‌توان قوی‌ ترین سمی دانست که تاکنون در علم پزشکی شناخته شده است. نام اصلی این سم بوتولیسم بوده و به اختصار آن را بوتاکس می‌‌نامند. طبق تحقیقات انجام گرفته توسط محققان اگر بوتاکس حتی به میزان بسیار اندک نیز وارد بدن شود می‌‌تواند کشنده باشد. امروزه برای انجام عمل‌های زیبایی از تزریق بوتاکس استفاده می‌ کنند بدین صورت که با تزریق بوتاکس می‌توان ماهیچه‌های ناحیه مورد نظر را فلج کرد. تزریق بوتاکس در علم پزشکی و زیبایی بسیار پر کاربرد می‌‌باشد. شما می توانید با استفاده از بوتاکس اعمال زیبایی کوچک را انجام دهید و نتیجه خارق العاده اش را مشاهده کنید.

تزریق بوتاکس برای چه نواحی از بدن استفاده می‌ شود؟

مهم ترین نواحی که می توان تزریق بوتاکس انجام داد عبارتند از:

پیشانی: رفع خطوط پیشانی یکی از محبوب‌ترین کاربردهای بوتاکس است. در اثر نگرانی، استرس و اضطراب و یا بالا رفتن سن چین و چروک‌هایی روی پیشانی ایجاد می‌شود که هنگام تعجب کردن یا هیجان زده شدن بیشتر جلب توجه می‌کند.هزینه بوتاکس پیشانی به شدت چین و چروک، نوع محصول مورد استفاده و مقدار محصول استفاده شده بستگی دارد. بوتاکس برای نواحی دور چشم نیز کاربرد بسیاری دارد.
ناحیه بین دو چشم روی پیشانی: این چین و چروک‌ها که به دلیل شباهت ظاهری خطوط ۱۱ نیز نامیده می‌شوند، با بالا رفتن سن بین دو چشم ایجاد می‌شوند. این چین و چروک‌ها معمولاً بیشتر هنگام اخم کردن، نگران شدن یا تمرکز کردن جلب توجه می‌کنند.
چشم‌ها: چشم‌ها غالباً درخشان‌ترین عضو صورت هستند. اما سال‌ها لبخند زدن و اخم کردن تاثیر خود را روی چشم‌ها به جا می‌گذارد و چین و چروک‌هایی را دور چشم ایجاد می‌کند که به خطوط پنجه‌کلاغی معروفند. به جز خطوط خنده خطوط ظریف دیگری نیز دور چشم دیده می‌شود. بوتاکس در درمان چروک اطراف چشم موثر است ، تا چشم‌ها جذابیت پیشین خود را بازیابند و در میان صورت بدرخشند.
لب‌ها: لبخند زدن و اخم کردن چروک‌های منحنی شکلی را دور دهان ایجاد می‌کند. با تزریق بوتاکس می‌توان خط اندوه، خط خنده و چین و چروک دور لب را از بین برد.
خط فک: بسیاری از بیماران شکل چهارگوش خط فک را دوست ندارند. بوتاکس عضله‌های مخصوص جویدن (مضغ) را، که عامل چهارگوش شدن فک هستند، کوچک‌تر می‌کند.
تزریق بوتاکس درمانی موثر برای کاهش تعریق زیر بغل، دست‌ها و کف پاها به شمار می‌آید. بوتاکس تکانه‌های عصبی ارسال شونده به غدد تعریق را مسدود می‌کند و به این ترتیب عصب دیگر نمی‌تواند تعریق را تحریک کند.

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

نکاتی که بعد از تزریق بوتاکس باید رعایت شود

نکاتی که در ادامه ذکر خواهند شد، نکاتی ضروری هستند که باید پس از تزریق بوتاکس رعایت شوند و عدم رعایت آنها مشکل آفرین خواهد بود.

پس از تزریق بوتاکس، نباید تا 4 ساعت روی زمین دراز کشید.
روی محل تزریق را نباید به هیچ وجه ماساژ داد.
برای مدت چند ساعت باید از کیسه یخ بر روی موضع تزریق شده استفاده کرد.
ماهیچه ها و عضلاتی که در آنها تزریق انجام شده را باید به طور ارادی منقبض کنید.

داشتن پوستی با طراوت و شاداب یکی از خواسته‌ هایی است که ارتباط خاصی با سن و جنسیت ندارد چرا که این روزها تقریبا طیف وسیعی از افراد به دنبال روش‌ های مختلف جهت جوانسازی پوستشان هستند. کلینیک صدف به همراه پزشکان مجرب با جدیدترین تجهیزات جوانسازی پوست با لیزر را به شما عزیزان در اصفهان پیشنهاد می‌ دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :بهاره امجد [ 1402-08-06 ]
سلام وقت بخیر،من برای برادرم میخوام وقت بوتاکس پیشانی بگیرم فقط حساسیت داره مشکلی نداره بوتاکس انجام بده و اینکه برندی که شما استفاده میکنین چی هست ؟؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مراقبت های بعد از لیزر کیوسوئیچمراقبت های بعد از لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست است که حدود ده سال از عمر آن می‌ گذرد. این روش را می‌ توان یکی از بهترین روش‌ ها برای از بین بردن لک‌ های پوست، جای جوش و تتو دانست. ... ادامه مطلب

بیماری هیدرآدنیت چیست؟بیماری هیدرآدنیت چیست؟

هیدرآدنیت یک بیماری پوستی است که به صورت برجستگی‌ های کوچک دردناک در زیر پوست ایجاد می‌ شود که این برجستگی‌ ها می‌ توانند سر باز کنند ... ادامه مطلب

بهترین روشهای رفع افتادگی گوشه لببهترین روشهای رفع افتادگی گوشه لب

افتادگی گوشه های لب یا خطوط ماریونت، خطوط گوشه های به پایین چرخیده دهان هستند که به دلیل انقباض عضله depressor anguli oris ایجاد می شوند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین