منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزرهای جوانسازی / آیا میدانید پس از لیزر فرکشنال پوست شما به چه مراقبتهایی نیاز دارد؟

آیا میدانید پس از لیزر فرکشنال پوست شما به چه مراقبتهایی نیاز دارد؟

آنچه در این مطلب میخوانید

با افزایش سن، ظاهر و ساختار پوست تغییر می‌کند. لایه اپیدرم نازک‌تر و شکننده‌تر شده و عروق پوستی نمایان‌تر می‌شود.کلاژن در ناحیه درم کاهش یافته و خطوط و چین‌ وچروک‌ های پوستی پدیدار شده و پوست دچار شلی و افتادگی می‌شود. ترمیم سطح پوست با لیزر Fraxel برای مشکلات با طیف‌های خفیف، متوسط و یا شدید گرفته تا پیشگیری و مراقبت و نگهداری از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. لیزر فرکشنال کمپانی SOLTA MEDICAL آمریکا با نام تجاری FRAXEL نخستین و قدرتمندترین سیستم در جوانسازی و درمان برخی عارضه‌های پوستی می‌باشد. استفاده از دو طول موج اربیوم با ۱۵۵۰ نانو متر و تالیوم با ۱۹۲۷ نانومتر در یک دستگاه، امکان درمان عارضه‌های سطحی و عمقی را به‌صورت کاملاً غیر تهاجمی و بدون اثر تخریب به وجود می‌آورد که این موضوع تعداد جلسات و مدت زمان بهبودی را به حداقل کاهش می‌دهد. این روش، فرآیندی را شروع می‌کند که دارای اثرات و مزایای بلند مدتی مانند بازسازی بافت و رنگ پوست شما، از بین بردن خطوط و چین‌وچروک‌های ریز، کاهش اندازه منافذ، سفت شدن پوست و بهبودی یا خلاص شدن از شر نواقص پوستی می‌باشد. مراقبتهای لازم بعد از لیزر فرکشنال دارای اهمیت بسیار زیادی است؛ زیرا با رعایت این نکات می توانید به بهبود هر چه سریع تر کمک کنید.

انواع روشهای جوانسازی پوست ، از جمله اقداماتی است که در کلینیک تخصصی صدف اصفهان، انجام می‌ شود. لیزر فرکشنال co2 یکی از روشهای جوانسازی می‌ باشد که توسط پزشک متخصص، در این مرکز قابل انجام است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره‌ های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیزر فرکشنال

  1. رنگدانه سازی و به حداقل رساندن لکه‌های پیری
  2. درمان آسیب‌های ناشی از نور خورشید و کمک به بهبود آسیب‌های خطرناک پوست
  3. رفع خطوط و چین‌وچروک‌های ظریف مانند خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم و خطوط بین ابروها
  4. رفع زخم‌های سطحی و پاک کردن اثرات آکنه و سایر زخم‌ها
  5. درمان اکتینیک کراتوز (AK) که یک بیماری پوستی پیش سرطانی شایع است.
  6. کاهش منافذ باز پوست
  7. اسکار (آکنه، جراحی، سوختگی)
  8. قوام و استحکام پوست
  9. جوانسازی پوست
لیزر فرکشنال پوست

نحوه درمان با لیزر فرکشنال

مراقبت های بعد از لیزر co2

موارد منع استفاده از لیزر فراکشنال

اگر موارد زیر در مورد شما صدق می‌کند، ممکن است کاندیدای مناسبی برای جوانسازی با لیزر دی اکسید کربن نباشید:

 اينستاگرام کلينيک صدف

مدت ماندگاری آر اف فرکشنال

با مراقبت مناسب از پوست ، نتایج این روش درمانی می‌تواند ۲ تا ۳ سال ماندگار باشد.

هزینه لیزر فرکشنال

عوامل تعیین‌کننده هزینه لیزر فرکشنال، بر اساس نوع دستگاه، تخصص و تجربه پزشکی که از دستگاه استفاده خواهد کرد، خدمات کلینیک زیبایی و فرایندهای دیگر در این حوزه هستند.

عوارض جانبی لیزر فرکشنال

پس از انجام لیزر صورت، برخی از عوارض جانبی ممکن است در برخی بیماران خاص به وجود آیند. بااین‌حال، این عوارض معمولاً نسبتاً جزئی هستند و در مدتی کوتاه ناپدید می‌شوند. عوارض جانبی شایع شامل قرمزی پوست، تورم منطقه تحت درمان و سوزش ملایم شبیه به احساس ایجاد شده زمان یک آفتاب‌ سوختگی خفیف است. در موارد نادر عوارض جانبی مانند سوزش، زخم و یا تغییر در رنگدانه پوست رخ می‌دهد.

کلینیک صدف یکی از مراکز تخصصی پوست در اصفهان است که شما می‌ توانید برای تشخیص و درمان مشکلات پوستی به آن مراجعه نموده و توسط متخصص پوست و مو تحت درمان قرار گیرید. چهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 8 - 32240827 و 32214564 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :پردیس کاوه [ 1402-08-29 ]
سلام من میتونم همزمان از فرکشنال و لیزر با هم استفاده کنم برای درمان ملاسما

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
عملکرد و عوارض لیزر کیوسوئیچعملکرد و عوارض لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ مفید برای درمان لک‌ های پوست که در اثر افزایش سن ایجاده شده‌ اند است . و به خوبی لک‌ های تیره سطح پوست را درمان می نماید . ... ادامه مطلب

لیزر موهای زائدلیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای زائد است که در سال های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزايش زیادی داشته است . ... ادامه مطلب

مراقبت بعد پیوند مومراقبت بعد پیوند مو

بعد از انجام هر عمل جراحی یا سرپایی بیمار باید مراقبت‌هایی را جهت تسریع در روند بهبودی و کسب نتیجه حداکثری انجام دهد. کاشت مو هم از این قاعده مستثنی نیست. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین