منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / مقایسه جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت و هایفوتراپی

مقایسه جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت و هایفوتراپی

پوست بر اثر استرس و اضطراب، غذای بد، عوامل وراثتی، عدم مراقبت صحیح، تغییر وزن، افزایش سن، بارداری، بیماری‌های زمینه‌ای و غیره آسیب‌ می‌بیند و دچار مشکل می‌شود. در این بین استفاده از برخی روش‌های درمانی جهت بهبود این آسیب‌ها ممکن است تا حد زیادی در زندگی ما تأثیرگذار باشد. یکی از جدیدترین روش‌های جوانسازی، لیزر اندولیفت است که یک روش غیر تهاجمی زیبایی است. در اندولیفت از امواج لیزر کمک گرفته شده است تا متقاضی بتواند چین و چروک‌های سطحی و افتادگی پوست را درمان کند. دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌کند. این پرتوی لیزری، نوعی نور مادون قرمز یا فرو سرخ محسوب می‌شود. این طول موج، بیشترین اثر را روی آب و چربی‌های موجود در بافت پوست دارد. هدف اصلی در اندولیفت هم ذوب کردن چربی‌های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن است.

آنچه در این مطلب میخوانید

هایفوتراپی را می‌ توان امن‌ترین روش برای لیفت پوست صورت دانست. برخلاف بسیاری از روش‌های بهبود زیبایی، در هایفوتراپی این امواج فراصوت هستند که وظیفه درمانی را به عهده دارند. در هایفوتراپی با امواجی که با دستگاه به لایه‌های زیرین پوست فرستاده می‌شود، در واقع گرمای ایجاد شده از طریق این امواج سلول‌ها را دوباره تحریک به کلاژن سازی می‌کند که به این ترتیب باعث جوانسازی، لیفت و درمان قطعی افتادگی صورت می‌شود.

هایفوتراپی و بکارگیری لیزر اندولیفت از جدیدترین و موثرترین روشهای جوانسازی پوست می باشن که در کلینیک صدف اصفهان توسط متخصص پوست انجام می شوند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هاهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 اقدام فرمایید.

روش انجام اندولیفت

اندولیفت با استفاده از ابزارهایی که ضخامت آنها به اندازه یک تار مو می باشد انجام می گردد. ناحیه مورد نظر برای انجام اندولیفت توسط پزشک آماده می‌شود. این آماده‌سازی شامل تمیز و استریل کردن پوست بیمار است. معمولاً در این روش از امواج با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای جوانسازی و لیفت صورت استفاده می‌شود. پزشک با در نظر گرفتن ناحیه مورد نظر به وسیله منفذ ریزی که زیر پوست ایجاد می کند انرژی پرتو لیزری را به بافت های عمقی پوست می رساند.

جوانسازی پوست با لیزر اندولیفت

مزایای اندولیفت

ماندگاری اندولیفت

دوام و ماندگاری اندولیفت نسبت به سایر روش‌های جوانسازی خیلی بیشتر است و حداقل زمان ماندگاری اندولیفت بین 2 تا 3 سال می‌باشد.

عوارض اندولیفت

از عوارض اندولیفت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

البته اگر اندولیفت توسط پزشک مجرب انجام شود و مراقبت‌های بعد از اندولیفت رعایت شود، هیچ‌گونه عوارضی نخواهد داشت.

روش انجام هایفوتراپی

شخص به آرامی روی تخت دراز میکشد و پزشک حدود 30 الی 45 دقیقه دسته دستگاه (پروب) هایفو (HIFU) را درست مثل سونوگرافی معمولی به آرامی روی پوست صورت در جهت های خاص روی صورت بیمار حرکت می دهد. این تکنیک درد غیر قابل تحملی ندارد و هیچ نیازی به بیهوشی و بیحسی ندارد و بعضاً حتی نیاز به کرم های موضعی بیحسی نمی باشد.

مزایای هایفوتراپی

  1. یکی از پیشرفته‌ترین روش‌ها برای بهبود چین‌وچروک می‌باشد که به دلیل دسترسی به لایه‌های عمیق پوست است.
  2. کاملاً بدون درد و ایمن است.
  3. دوران نقاهت ندارد.
  4. درمان سریع و بدون عوارض است.
  5. نیاز به عمل جراحی و عمل لیفت نیست.
  6. به علت اینکه روش اولتراسوند، شدت بالایی دارد باعث تحریک لایه‌های عمیق عضلات پوست که عامل ایجادکننده چین‌ و چروک صورت است، می‌شود.

ماندگاری هایفو تراپی

برخی از بیماران، نتایج هایفو صورت را بلافاصله بعد از جلسه درمانی مشاهده می‌کنند؛ اما معمولاً این تأثیر به علت تورم خفیفی است که بعد از درمان روی پوست ظاهر می‌شود. نتایج واقعی لیفت صورت با هایفو حدود ۳ تا ۶ ماه بعد روی پوست صورت ظاهر شده و اثرات لیفتینگ و جوانسازی پوست تا زمانی که تولید کلاژن پوست جدید ادامه داشته باشد ماندگار است.

اينستاگرام کلينيک صدف

عوارض هایفوتراپی

از عوارض هایفوتراپی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. قرمزی پوست
  2. تورم
  3. بی حسی
  4. هایپر پیگمنتیشن (تیره شدن پوست یا افزایش رنگدانه)

شما می توانید برای درمان ریزش مو با روشهایی مانند فیلر مو و مزوتراپی مو در اصفهان به کلینیک تخصصی صدف مراجعه نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی با این مرکز با شماره های 32240827-031 و 32214564-031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :الهه شاهمرادی [ 1402-08-29 ]
من خیلی شنیدم که لیزر اندولیفت خیلی بهترجواب میده روی پوست و واقعا به جوانسازی پوست کمک میکنه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر پی آر پی در درمان سیاهی و گودی زیر چشمتأثیر پی آر پی در درمان سیاهی و گودی زیر چشم

پلاسمای غنی از پلاکت یا همان پی آر پی ، می تواند روند آسیب دیدگی پوست دور چشم کندتر کرده و به بهترین شیوه به رفع سیاهی زیر چشم و گودی زیر چشم بپردازد ... ادامه مطلب

ایجاد تقارن در صورت با تزریق چربیایجاد تقارن در صورت با تزریق چربی

امروزه برای اصلاح تقارن صورت، با تزریق چربی و ژل های مختلف بدون جراحی میتوان رضایت شما از صورت و ظاهرتان را بالا برد. ... ادامه مطلب

کانتورینگ صورت با روش های غیر جراحی کلینیکالکانتورینگ صورت با روش های غیر جراحی کلینیکال

کانتورینگ صورت یکی از پرطرفدارترین تکنیک ها برای اصلاح فرم صورت است. کانتورینگ می تواند با برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین