منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / رفع لک، کک و مک و تاتو
درمان و رفع کک مک پوستی با لیزر اربیوم

کک و مک یک عارضه پوستی است که به صورت ژنتیکی به افراد منتقل می شود. بهترین درمان برای از بین بردن کک و مک استفاده از لیزر اربیوم می باشد.

برای درمان لک بعد از مزونیدلینگ چه باید کرد؟

زیبایی و شادابی پوست از جمله عوامل تأثیرگذار در زیبایی افراد می باشد. قرارگیری در معرض نور خورشید، رژیم غذایی ناسالم و مشکلات هورمونی از علل بروز چین

هیدروکینون چیست و چه تأثیری در درمان لک صورت دارد؟

هایپرپیگمانتاسیون اصطلاحی است که پوست تیره را توصیف می کند. این تیرگی ها شامل لکه های تیره پوست، لکه های کبدی، لکه های پیری، کک و مک ناشی از بارداری،

بهترین و سریع ترین راه از بین بردن لک قهوه ای صورت

لکه های قهوه ای روی پوست یکی از مشکلات شایع پوستی است که به خودی خود خطر چندانی برای فرد ندارد؛ اما ممکن است نشانه ای از یک بیماری جدی تر داخلی باشد.

پماد هیدروکورتیزون برای لک صورت

پماد هیدروکورتیزون برای لک صورت، تأثیرات معجزه آسایی دارد و همین مورد هم سبب شده تا جزء رایج ترین روش درمان لک پوستی باشد.

علت و درمان کک و مک و لک پشت دست

لکه های کبدی و کک و مک های خورشیدی ضایعاتی صاف و به رنگ قهوه ای روشن یا تیره و یا مشکی بر روی سطوحی مانند دست،ساعد، بازو، شانه و صورت دیده می شوند.

لنتیگو چیست و چگونه درمان میشود؟

لنتیگو لک هایی دایره ای شکل و معمولاً به رنگ قهوه ای تا سیاه هستند که توسط پوست طبیعی احاطه شده اند. این لک ها ممکن است به آهستگی و طی چندین سال ایجاد شوند

لک زیر چشم به چه دلایلی ایجاد شده و چگونه درمان میشود؟

لک زیر چشم دلایل متنوعی دارد که قبل از درمان بهتر است علت آن به درستی تشخیص داده شود. در اینجا به بیان علت ها و روش های درمان لک زیر چشم می پردازیم

آیا لکه های ماه گرفتگی درمان میشوند؟

ماه گرفتگی یا تیرگی مادرزادی یک قسمت از پوست معمولاً از زمان تولد وجود دارد و در اکثر موارد یک اختلال دائمی ‌محسوب می‌ شود.

آیا پاک کردن تاتوی ابرو امکان پذیر است؟

گاهی افراد از ابروهای خود رضایت کامل ندارند، لذا درصدد برمی‌ آیند که با انجام تاتو ابرو مدل خاصی به ابروهای خود بدهند و بر زیبایی چهره خود بیفزایند

ملاسما (لک صورت) چگونه درمان میشود؟

درمان ملاسما در اصفهان، به عنوان یکی از شایعترین مشکلات پوستی، که با ایجاد لک بر روی پوست صورت همراه است؛ در کلینیک صدف قابل انجام است

انواع لک صورت و درمان آن

در یک تقسیم بندی کلی ، کک و مک ، لک‌ های دوران بارداری و لک‌ های ناشی از آفتاب و افزایش سن انواع مختلف لک‌ های پوستی را تشکیل می‌ دهد

عملکرد و عوارض لیزر کیوسوئیچ

لیزر کیوسوئیچ مفید برای درمان لک‌ های پوست که در اثر افزایش سن ایجاده شده‌ اند است . و به خوبی لک‌ های تیره سطح پوست را درمان می نماید .

بهترین درمان کک و مک

کک و مک‌ ها لکه‌ هايي تيره رنگ و دايره‌ ای شکل هستند و در صورت، شانه‌ ها و دست‌ ها که بيشتر در معرض نور آفتاب قرار می گيرند، به وجود می آيند.

درمان لکه های پوستی

درمان لک پوستی در بیشتر مواقع بع سختی انجام می شود . لک در ناحیه‌ ای از پوست که تیره‌ تر است و بیشتر، در افراد میانسال مشاهده می‌ شود.

راه های درمان کک و مک

کک و مک لکه‌های قهوه‌ ای روشنی است که به‌دلایل مختلفی روی پوست ظاهر می‌ شود. که از دسته‌ی سلول‌ های پوستی تشکیل شده‌ اند که حاوی رنگدانه ملانین هستند.

دلایل ایجاد لک صورت

رنگ پوست به وسیله رنگدانه ملانین فراهم می‌شود‌. رنگدانه ملانین بعنوان یک پلیمر مخلوط تعریف شده است. این ماده عملکرد خویش را به شکلی روی سطح بالای پوست نشان می‌دهد‌.

سوالات رایج پاک کردن تاتو با لیزر

یکی از بهترین روشهای پاک کردن تاتو بکارگیری لیزر کیوسوئیچ است ، در این مقاله به اختصار در مورد آن توضیح داده ایم .

سیاهی دور چشم از علت تا درمان

تیرگی و گودی زیر چشم از مشکلاتی است که اغلب ژنتیکی بوده ولی به دلایل دیگری نیز ممکن است رخ دهد. که در این مقاله به دلایل تیرگی زیر چشم و گودی زیر چشم

درمان کک و مک با لیزر

دلیل به وجود آمدن کک و مک در صورت و بدن وجود نقص در برخی سلول‌ های پوستی رنگدانه‌ ای به نام ملانین است. بهترین راه پیشگیری از کک و مک

پاک کردن تاتو با لیزر

برای پاک کردن جوهر تتو ،به دلیل قرار گیری در لایه‌های زیرین پوستی، باید از روش لیزر استفاده کرد که یک روش غیرتهاجمی با کمترین احتمال آسیب به رنگدانه‌های پوست می‌باشد.

درمان لک صورت با روش لیزر درمانی

برای از بین بردن لک های صورت که گاهی ممکن است با قرار گرفتن در معرض نور خورشید ایجاد شود می‌توان از لیزر استفاده کرد. در این متن نکات پیرامون لیزر درمانی ذکر شده است.

راه های جلوگیری از لکه های تیره ی پوست

بروز لکه های تیره و قهوه ای روی پوست در اثر افزایش سن در بعضی افراد حتمی و علت آن تجمع بیش از حد پیگمان یا رنگدانه ملانین در پوست است.

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین