منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

جوانسازی با تزریق کلاژن

آنچه در این مطلب میخوانید

ویژگی‌ های کلاژن تزریقی برای جوانسازی پوست

در روش جوانسازی پوست به کمک تزریق کلاژن‌ ، از کلاژن تصفیه شده‌ی گاوی یا انسانی استفاده می‌شود . کلاژن تزریقی با تکنیک و روش‌های مناسبی توسط متخصص پوست کلینیک صدف به لایه‌ ی میانی پوست (‌درم‌) که محل تولید کلاژن می‌باشد‌، تزریق می‌شود که در نتیجه این کار‌، اثرات مطلوب آن را در رفع چین و چروک پوست ‌، رفع فرو رفتگی‌ها‌، برجسته‌ سازی گونه و رفع خطوط لایه‌ی سطحی پوست ( اپیدرم‌) مشاهده خواهیم کرد .

کاربران گرامی این مطلب صرفا جهت افزایش آگاهی و مطالعه شما عزیزان تهیه شده است. لازم به ذکر است تزریق کلاژن در کلینیک صدف انجام نمی شود.

درد‌، پوسته پوسته شدن‌، قرمزی‌، تورم و کبودی پس از تزریق کلاژن، در محل مورد نظر پس از چند روز خود به خود برطرف خواهد شد‌.

ماندگاری اثر تزریق کلاژن، با توجه به سن فرد‌، نوع پوست و میزان تحرک ناحیه مورد تزریق و فعالیت روزانه‌ی فرد از 6 ماه الی یکسال متفاوت خواهد بود‌.

به دلیل جذب کلاژن توسط بدن‌، فرد باید جهت ماندگاری اثر آن به تزریق مجدد کلاژن اقدام نماید‌.

بلافاصله پس از تزریق کلاژن، نتایج آن فورا ظاهر خواهد شد‌.

کلاژن تزریق شده‌، به محض تزریق‌، پوست را سفت می‌کند که در نتیجه خطوط و چین و چروک‌ها به طور موثری از بین خواهند رفت‌.

نتایج حاصل از تزریق کلاژن، در مقایسه با اثر تزریق بوتاکس نتایج زیباتر و طبیعی‌تری خواهد داشت‌.

با تزریق کلاژن به جای فلج شدن عضلات، صورت فرد پر شده و پوست حالت سفت‌تری به خود خواهد گرفت‌.

کلاژن در مقایسه با دیگر مواد قابل تزریق مانند بوتاکس ‌، تزریق ژل و تزریق چربی در مناطق بیشتری قابل استفاده می‌باشد‌.

بهترین روش جوانسازی پوست با تزریق کلاژن در اصفهان

چه عواملی باعث آسیب‌ دیدگی کلاژن می‌ شوند؟

برخی از عواملی که باعث آسیب‌ دیدگی کلاژن می‌شوند بوسیله ایجاد تغییر در نحوه زندگی قابل تغییر هستند. ولی کنترل برخی دیگر از این عوامل قابل امکان‌پذیر نمی‌باشد.

شیوه زندگی و عوامل محیطی: آلودگی و رادیکال‌های آزاد باعث کاهش تولید کلاژن و همچنین کاهش انعطاف‌پذیری پوست می‌شوند.
مصرف مقادیر زیاد شکر: مصرف زیاد قند یا شکر باعث افزایش میزان محصولات نهایی گلیکه (AGEs) می‌شود. این محصولات باعث آسیب‌دیدگی و ضعیف شدن کلاژن می‌شوند.
قرار گرفتن در معرض نور خورشید: پرتو فرابنفش باعث آسیب‌دیدگی کلاژن موجود در لایه میانی پوست می‌شود و در نهایت سبب ایجاد رشته‌های غیر طبیعی الاستین و ایجاد چین و چروک در پوست می‌شود.
مصرف سیگار: مواد شیمایی موجود در سیگار به کلاژن و الاستین آسیب می‌رسانند. مصرف سیگار باعث تنگ شدن رگ‌های خونی شده و نیکوتین از انتقال اکسیژن و مواد مغذی به پوست جلوگیری می‌کند.
اختلال‌های خودایمنی: برخی از اختلال‌های خودایمنی باعث می‌شوند تا آنتی‌بادی‌ها به کلاژن آسیب برسانند.
روند طبیعی سالخوردگی: با افزایش سن، سطح کلاژن کاهش پیدا می‌کند.

نحوه کلاژن‌ سازی و جوان‌ سازی اطراف چشم

با افزایش سن میزان تولید کلاژن کاهش پیدا می‌ کند و ترمیم رشته‌ های کلاژن مانند دوره جوانی امکان‌ پذیر نیست. ولی امکان کلاژن‌ سازی و جوان‌ سازی دور چشم وجود دارد. از روش‌ های مختلفی برای بازسازی کوتاه‌ مدت و بلند مدت کلاژن در صورت و اطراف چشم استفاده می‌شود.

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

با وجود این که جراحی پلاستیک صورت یکی از روش‌های مناسب برای جوان‌ سازی صورت محسوب می‌شود، روش‌هـای درمـانی غیر جراحی زیادی برای رفع چین و چروک پوست و کلاژن‌سازی دور چشم وجود دارند. این روش‌های غیر جراحی مورد تأیید سازمان غذا و دارو (FDA) هستند و باعث تولید مجدد کلاژن می‌شوند. این روش‌ها شامل استفاده از ژل، جوان‌ سازی پوست با لیزر و سفت کردن پوست می‌ باشند.

کاشت یا پیوند مو به روشی درمانی گفته می‌ شود که موهای مقاوم به ریزش در بدن یا سر به مناطقی که دچار طاسی و ریزش شده‌ اند، منتقل می‌ شوند. به این روش کاشت موی طبیعی یا پیوند مو می‌ گویند. کلینیک صدف یکی از مراکز کاشت مو در اصفهان می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :هما جوادی [ 1402-08-01 ]
سلام دکتر من زیر ۲۵ سال سن دارم ولی حس میکنم پوست صورتم یکم شله و نمیدونم باید قرص های کلاژن استفاده کنم یا یه روش درمانی پیش بگیرم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا مکمل های بدنسازی باعث ریزش مو می شوند؟آیا مکمل های بدنسازی باعث ریزش مو می شوند؟

مکمل های بدنسازی به دلیل ترکیباتی که دارند، در صورت استفاده بیش از اندازه می توانند روی اندام بدنی ما تأثیر داشته باشند. ... ادامه مطلب

تزریق چربی فریز شده به صورت چه معایب و مزایایی دارد؟تزریق چربی فریز شده به صورت چه معایب و مزایایی دارد؟

تزریق چربی در صورت یک رویکرد ترمیمی غیرتهاجمی جدید در جراحی زیبایی است که نقایص مربوط به حجم صورت را اصلاح کرده و موجب جوانسازی چهره می گردد. ... ادامه مطلب

تزریق چربی به دستتزریق چربی به دست

با افزایش سن، تغییرات مرتبط با روند پیری، ازجمله لکه‌ های پوستی، از دست رفتن حجم و نازک شدن پوست در دست‌ ها پدیدار می‌ گردد، جوانسازی دست با تزریق چرب ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین