منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / نانوفت چیست و چگونه انجام میشود؟

نانوفت چیست و چگونه انجام میشود؟

نانوفت، چربی فرآوری شده بدن است که حاوی غلظت بالایی از سلولهای بنیادی است.سلول های بنیادی به سلول هایی گفته میشود که هنوز تمایز پیدا نکرده و قابلیت تمایز به سلول های اختصاصی را دارند و قادرند با تقسیم سلولی ، سلولهای بنیادی بیشتری تولید کنند. این سلول ها در بازسازی بافت های آسیب دیده اهمیت بسیار زیادی دارند . در این روش درمانی ، ابتدا سلول های بافت چربی از ناحیه ران ها یا شکم برداشته میشوند.

آنچه در این مطلب میخوانید

این بافت چربی طی تکینک ویژه ای با یک فرآیند پیچیده فرآوری شده و چربی بسیار لطیف و ابریشم گونه ای که حاوی سلول های بنیادی فراوانی است به دست می آید. مشخص شده است که نانوفت تاثیر معجزه آسایی در جوان سازی داشته و پوست های آسیب دیده و تغییر رنگ یافته یا آفتاب سوخته و پیر را بهبود می بخشد. این تکنیک برای جوانسازی و از بین بردن کبودی ، گودی ، چین و چروک زیرچشم از بین بردن چروکهای سطحی صورت ، گردن و ناحیه دکولته اثرات شگفت انگیزی به همراه دارد.

کاربرد نانوفت چیست؟

نانوفت چیست و چگونه انجام میشود؟

نانوفت چگونه انجام می‌ شود؟

تهیه نانوفت شامل ۳ مرحله است.

مرحله اول: برداشت چربی
معمولاً برداشت چربی توسط ابزارهای مخصوصی که کانول نامیده می‌شود بدون هیچ گونه برش و بخیه‌ای انجام می‌شود. مناطق قابل برداشت شامل قسمت بالا و پایین ناف ، قسمت داخل و خارج ران ، پهلوها و داخل زانو است. این مرحله توسط تزریق مایعی که تامیسنت نامیده می‌شود و نقش بی‌حسی را دارد ، انجام می‌شود.

مرحله دوم: آماده‌سازی
در این مرحله از کیت‌های مخصوص که کیت نانوفت نامیده می‌شود استفاده می‌شود . بدین صورت که چربی برداشت شده را چندین بار از این کیت‌ها عبور داده تا مایع یکدست که همان نانوفت است به دست آید.

مرحله سوم: تزریق
محلول به دست آمده از مرحله آماده‌سازی به سرنگ‌های مخصوص منتقل و با بی‌حسی موضعی به منطقه هدف تزریق می‌گردد.

از نانوفت در چه مناطقی از بدن استفاده می شود؟

تزریق نانوفت در مناطق مختلف صورت از جمله زیر چشم، نواحی گردن و دست ها انجام می شود
1. نانوفت زیر چشم: از نانوفت برای از بین بردن تیرگی، گودی و چروک زیر چشم استفاده می شود.
2. نانوفت صورت: در نواحی مختلف صورت مانند خطوط لبخند در اطراف لب، از بین بردن چروک های سطحی در نواحی شقیقه و پیشانی، زاویه سازی صورت ، حالت دادن به گونه ها و رفع خطوط اخم به کار برده میشود.
3. تزریق نانوفت روی دست: از تزریق نانوفت برای ترمیم پوست نواحی پشت دست نیز استفاده می شود.

کاندیدای مناسب نانوفت چه کسانی هستند؟

تمامی افرادی که تمایل به جوانسازی و رفع اسکار پوست صورت خود دارند در صورتی که میزان مناسبی چربی در قسمت های شکم و یا کشاله ی ران داشته باشند می توانند کاندیدای مناسبی برای تزریق نانوفت باشند.

مزایای نانوفت چیست؟

1. عوارض جدی و نگران کننده ای برای این روش گزارش نشده است
2. در این روش از چربی بدن فرد برداشته می شود و به دلیل سازگاری بالا هیچ گونه آلرژی ایجاد نخواهد شد.
3. در صورت نیاز، امکان تزریق مجدد در هفته های بعد از تزریق اول وجود خواهد داشت
4. این روش بدون نیاز به بستری شدن و تنها به صورت سرپایی انجام می شود
5. از نظر هزینه نسبت به سایر روش های جوانسازی مقرون به صرفه است
6. در صورت رعایت کردن مراقبت های بعد از تزریق و بسته به شرایط بدنی هر فرد ممکن است ماندگاری بالا تا حدود 5 سال داشته باشد
7. تحریک کلاژن سازی
8. تکثیر مجدد لایه های درونی پوست

عوارض تزریق نانوفت چیست؟

صفحه اینستاگرام کلینیک صدف

مراقبت‌ های قبل و بعد از تزریق نانوفت چیست؟

همشهریان گرامی! برای دستیابی به بهترین نتایج درمان بیماریهای پوستی ، حتما به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید. زیرا با بکارگیری نادرست و غیر اصولی این روشها توسط افراد غیر متخصص، نه تنها مشکلات کاهش پیدا نمی‌ کند؛ بلکه ممکن است دچار عوارضی شوید که به سادگی رفع نشوند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر IPL برای رفع قرمزی پوستلیزر IPL برای رفع قرمزی پوست

اگر از بیماری‌ های پوستی که باعث قرمزی سطح پوست می‌ شوند؛ رنج می‌ برید درمان IPL می‌ تواند یک راه حل عالی برای کاهش قرمزی برای پوست باشد ... ادامه مطلب

کانتورینگ صورت با روش های غیر جراحی کلینیکالکانتورینگ صورت با روش های غیر جراحی کلینیکال

کانتورینگ صورت یکی از پرطرفدارترین تکنیک ها برای اصلاح فرم صورت است. کانتورینگ می تواند با برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کند. ... ادامه مطلب

آیا میدانید پس از لیزر فرکشنال پوست شما به چه مراقبتهایی نیاز دارد؟آیا میدانید پس از لیزر فرکشنال پوست شما به چه مراقبتهایی نیاز دارد؟

لیزر فرکشنال نخستین و قدرتمندترین سیستم در جوانسازی و درمان برخی عارضه‌ های پوستی می‌ باشد. مراقبتهای لازم بعد از لیزر فرکشنال دارای اهمیت بسیار زیادی است ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین