منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / روشهای جوانسازی پوست / در مورد هیدرودرم ابریژن بیشتر بدانید

در مورد هیدرودرم ابریژن بیشتر بدانید

هیدرودرم ابریژن جدیدترین روش جوانسازی پوست است که در آن از فناوری هیدرو برای از بین بردن لایه سطحی و مرده پوست استفاده می‌شود. استفاده از این روش جوانسازی صورت به کسانی توصیه می‌شود که پوست حساسی دارند؛ اما به دنبال روشی جهت پاکسازی و یک دست کردن پوست هستند. برخلاف سایر روش‌های لایه‌برداری، در این روش، فرد هیچگونه احساس درد یا ناراحتی را تجربه نخواهد کرد. البته احتمالاً بعد از انجام درمان پوست کمی صورتی رنگ شود که طبیعی بوده و جای نگرانی نیست. استفاده از این روش جوانسازی پوست برای تمامی افراد بلامانع است. این درمان برای رفع مشکلاتی از قبیل پیری، شلی و افتادگی، تیرگی و جای جوش مناسب است.

آنچه در این مطلب میخوانید

فواید هیدرودرم ابریژن

در این تکنیک از ابزارها و تجهیزات خاصی استفاده می‌شود که به کمک آنها، سطح رویی پوست از بین رفته و لایه برداری بدون اسپری کریستال صورت می‌گیرد. این فرایند به صورت زیر انجام می‌شود:

هیدرودرم ابریژن

اگر آبرسانی پوست به روش هیدرودرم به درستی انجام شود، می‌تواند چندین مزیت برای صورت شما داشته باشد، از جمله:

موارد منع از انجام هیدرودرم ابریژن

افراد مناسب جهت انجام هیدرودرم ابریژن

  1. افرادی که لکه‌های تیره یا قهوه‌ ای روی پوست خود دارند.
  2. افرادی که پوستی کدر و خشک دارند.
  3. افرادی که خطوط ریز و چین و چروک‌ های سطحی روی پوست خود دارند.
  4. افرادی که جای زخم یا آکنه روی پوست دارند.
  5. افرادی با پوستی که به آبرسانی نیاز دارد.
  6. افرادی که منافذ پوستی بزرگی روی سطح پوست خود دارند.

مراقبت‌ های قبل و بعد از هیدرودرم ابریژن

قبل از انجام هیدرودرم ابریژن، با پزشک پوست خود مشورت کنید.

بعد از هیدرودرم ابریژن، باید پوست را با استفاده از کرم‌های ضد آفتاب محافظت کنید. حداقل از SPF 30 استفاده کنید و در صورت امکان تمام تلاش خود را برای جلوگیری از در معرض اشعه خورشید بودن انجام دهید. از خودتان با پوشیدن یک کلاه و عینک آفتابی در مقابل نور خورشید محافظت کنید.

ماندگاری هیدرودرم ابریژن

هیدراته کردن پوست با روش هیدرودرم که حتی با یک جلسه هم قابل مشاهده و چشمگیر است، حالتی موقتی است و ماندگاری هیدرودرم از این نظر حدود ۵ روز الی یک هفته است. البته با گذراندن چندین جلسه ی متوالی بنا به هدفی که از هیدرودرم دارید و تکرار ماهیانه‌ی آن، تغییرات چشمگیری در کیفیت پوست خود مشاهده می‌کنید.

اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض جانبی هیدرودرم ابریژن

درمان هیدرودرم‌ابریژن یک روش ایمن و بدون عوارض جانبی ماندگار است. بر خلاف روش میکرودرم ابریژن که معمولاً با قرمزی، تورم و کبودی پوست همراه بود، در هیدرودرم ابریژن بسیاری از این عوارض وجود ندارد و یا بسیار کاهش یافته است.

فیشیال پوست از جمله روشهایی است که برای پاکسازی، لایه‌‌ برداری پ.ست ، تخلیه منافذ پوست و ... انجام می‌ شود. این روش زیر نظر متخصص پوست در کلینیک صدف اصفهان قابل انجام می‌ باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

لیزر فول بادی و توتال بادی دو روش رفع موهای زائد هستند که هر دو روش درمانی از فناوری پیشرفته لیزر برای رفع موی زائد استفاده می کنند ... ادامه مطلب

مهمترین مراقبتهای بعد از جراحی زیبایی پلکمهمترین مراقبتهای بعد از جراحی زیبایی پلک

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی نیز همچون سایر عمل های جراحی، دارای دوره نقاهت یا بهبودی بعد از عمل می باشد. توجه به مراقبت های بعد از جراحی پلک ... ادامه مطلب

رفع چروکهای اطراف لب با تزریق چربی خط خندهرفع چروکهای اطراف لب با تزریق چربی خط خنده

چین و چروک دور دهان زمانی ایجاد می شود که پوست، کلاژن خود را از دست می دهد. کلاژن پوست، فیبرهایی است که باعث محکم و انعطاف‌ پذیر بودن پوست می شود. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین