منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مزوتراپی / اثر مزوتراپی صورت در جوانسازی

اثر مزوتراپی صورت در جوانسازی

آنچه در این مطلب میخوانید

مزوتراپی صورت چیست؟

مزوتراپی پوست صورت، یکی از روش‌های جوانسازی پوست صورت است که هم در زمینه تخصص پوست و مو و هم پزشکی زیبایی کاربرد دارد. مزوتراپی یکی از روش‌های درمانی غیرجراحی برای پوست است که در آن از تزریق‌های میکرو برای انتقال عناصر طبیعی فعال به پوست، استفاده می‌شود. تمامی این عناصر به طور طبیعی نیز در پوست وجود دارند. انجام مزوتراپی صورت، مزایای بسیاری دارد، از جمله این که از شل‌شدگی و افتادگی پوست جلوگیری می‌کند، پیری پوست و چین و چروک پوست را برطرف می‌ کند و موجب شادابی و جوانی پوست و بهبود بافت آن می‌شود.

مزوتراپی صورت چگونه عمل می‌ کند؟

عناصر فعال مانند هیالورونیک‌اسید، ویتامین‌ها (A, B, C, E, K) و مواد معدنی مستقیما در زیر پوست بیمار تزریق می‌شوند. این مواد به لایه‌ی اپیدرم پوست منتقل می‌شوند. با بالا رفتن سن، میزان گردش خون در پوست کاهش پیدا می‌کند و بنابراین میزان اکسیژن و مواد مغذی که به سلول‌های پوست می‌رسد کاهش پیدا کرده و از طرف دیگر به خاطر گردش داشتن کمتر خون، توانایی دفع مواد سمی و مضر از پوست نیز کمتر می‌شود. تمامی این موارد موجب پیر شدن پوست شده و باعث می‌شود که ظاهر صورت گرفته و خسته به نظر بیاید.

مزوتراپی یکی از بهترین و موثرترین روش‌های جوانسازی پوست است که طی یک دوره‌ی درمانی انجام می‌شود. برنامه‌ی درمانی هر بیمار با توجه به شرایط خاص او تدوین می‌شود، اما به طور کلی معمولا انجام 5 تا 8 جلسه درمانی به بیماران توصیه می‌شود. مزوتراپی صورت از جمله متد‌های جوانسازی پوست صورت است که اغلب به شدت توسط پزشکان مورد استقبال قرار می‌گیرد چرا که مزایای بسیاری در مقایسه با سایر روش‌های درمانی و خصوصا روش‌های جراحی دارد.

در کلینیک پوست، مو صدف ، با بهره گیری از به روزترین دستگاه‌های موجود و کادری مجرب، می‌ توانید تجربه بهترین مزوتراپی صورت و جوانسازی پوست در اصفهان را داشته باشید.

امروزه، مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد تا:

چربی را در مناطقی مانند شکم، ران، باسن، پاها، بازوها و صورت حذف کند
سلولیت را کاهش دهد
چروک‌ ها و خطوط را محو کند
سفت کردن پوست شل
لک‌ های پوستی را روشن کند
درمان آلوپسی، یک بیماری که باعث ریزش مو می‌شود

بهترین مزوتراپی در اصفهان

این روش با استفاده از سوزن‌هایی مخصوص برای انجام یک سری تزریق به لایه میانی (mesoderm) پوست انجام می‌شود. ایده پشت مزوتراپی این است که مسائل اساسی مانند گردش خون ضعیف و التهاب را که موجب آسیب به پوست می‌شود، تصحیح می‌کند.

فرمول استاندارد برای مواد تزریقی در مزوتراپی وجود ندارد. پزشکان ممکن است از راه حل‌های مختلفی بهره ببرند. از جمله:

داروهای تجویزی مانند وازودیلاتورها و آنتی بیوتیک‌ها
هورمون‌هایی مانند کلسیتونین و تیروکسین
آنزیم‌هایی مانند کلاژناز و هیالورونیداز
عصاره های گیاهی
ویتامین‌ها و مواد معدنی
کوکتل‌های آماده بعضی شرکت‌های دارویی

مقایسه با لیفتینگ

جلوی پیری و کهولت سن را با هیچ روشی نمی‌توان گرفت، برای همین افرادی که لیفتینگ جراحی صورت انجام داده‌اند بعد از مدتی دوباره دچار افتادگی پوست می‌شوند و چون یک‌بار پوست صورت آن‌ها کشیده شده است، نمی‌ توانند برای بار دوم از این روش استفاده کنند، در حالی‌ که در مزوتراپی چنین محدودیتی وجود ندارد. در ضمن در لیفتینگ جای بخیه‌ها به زیبایی فرد لطمه می‌زند.

متخصصان کلینیک صدف می‌گویند معمولاً در جوان‌ سازی ‌پوست اولین نشانه یعنی نرم و روشن شدن پوست بعد از اولین تزریق مشاهده می‌ شود.

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

عوارض جانبی مزوتراپی

عوارض جانبی همراه با مزوتراپی پوست صورت خفیف‌ هستند. ممکن است بلافاصله پس‌ از انجام تزریقات شاهد قرمزی، حساسیت نسبت به لمس و تورم در منطقه‌ی درمان شده باشید. همچنین ممکن است در این منطقه احساس خارش کنید. تمامی عوارض جانبی این درمان پس از گذشت چند ساعت از بین خواهند رفت.

برای بهره گیری از بهترین خدمات زیبایی مانند تزریق ژل در اصفهان می‌ توانید به کلینیک صدف مراجعه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مزوژل چیست و کاربرد آن کدام است؟مزوژل چیست و کاربرد آن کدام است؟

مزوژل سبب تحریک ساخت کلاژن در پوست شده و در نهایت فرایند خون‌ رسانی به ارگان‌ ها و بافت‌ های پوست را افزایش می‌ دهد . ... ادامه مطلب

اوزون تراپی مو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟اوزون تراپی مو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

اوزون تراپی مو یکی از روش های مدرن تقویت موی سر است که امروزه در بسیاری از کلینیک ها انجام می شود. اوزون تشکیل شده است از یک مولکول اکسیژن همراه با یک ... ادامه مطلب

لیزر جوانسازی پوست دست چه مزایایی دارد؟لیزر جوانسازی پوست دست چه مزایایی دارد؟

با روند افزایش سن و پیری، ظاهر سفت و پر در پوست دست ها ممکن است به مرور از بین برود و رگ های برجسته و قابل مشاهده در روی دست ها، لکه های قهوه ای و پو ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین