منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / انواع لیفت / جوانسازی و لیفت صورت

جوانسازی و لیفت صورت

آنچه در این مطلب میخوانید

لزوم نیاز به استفاده از لیفت و جوانسازی صورت

در هر دهه از زندگی به طور میانگین در حدود ۳۰ درصد از سطح ساخت استاندارد کلاژن در بافت پوست ما کاسته می‌شه. علاوه بر اون آلاینده‌های مدرن صنعتی که در حال حاضر در محیط‌های شهری از کم جمعیت تا پر جمعیت وجود دارند، به راحتی به درون منافذ پوست ما نفوذ کرده و منجر به کاهش سطح سلامت و زیبایی بافت پوست ما می‌شوند.

آدرس اینستاگرام

در عین حال عادات ناسالم روزمره ما مثل عدم انجام مراقبت‌های پوستی، به سلامت بافت پوست ما صدمه وارد می‌کنه. در نتیجه با قرار گرفتن در معرض کلیه‌ی عواملی که با هم مرور کردیم، سلامت و جوانی پوست صورت ما به مخاطره خواهد افتاد.

در ادامه با هم به بررسی متدی غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی و دستگاه‌های خاص خواهیم پرداخت که به ما در انواع فرآیند‌های جوانسازی ، لیفت صررت و پاکسازی صورت کمک خواهند کرد.

جوانسازی صورت با تزریق ژل و بوتاکس

تزریق، که در این مورد تزریق‌های موردنظر ما ژل و بوتاکس هستند؛ از راه‌های متنوعی به ما در جوانسازی صورت و دیگر نواحی بدن کمک می‌کنند. اما عملکرد هر یک از این فرآیند‌های تزریقی مجزای از دیگری بوده و هر یک به شیوه‌ی خودشون و با مزایای خودشون ما رو در زمینه‌ی جوانسازی صورت همراهی خواهند کرد.

باید در نظر داشته باشیم که برای فرآیند جوانسازی صورت با تزریق ژل ، برای هر یک از بخش‌های صورت؛ می‌بایست از ژل دارای غلظت خاص و موردنیاز برای همون بخش از صورت استفاده کرد. نتایج حاصل از تزریق ژل از ظرافت بسیار بالایی برخوردارند. عاری از هرگونه حساسیت و عوارض جانبی هستن و از حداقل میزان درد حین تزریق برخوردار هست.

استفاده از ژل‌های با کیفیت و مرغوب‌تر در بازار منجر به ماندگاری طولانی‌تر آثار حاصل از فرآیند جوانسازی صورت با تزریق ژل خواهد بود. رفع چین و چروک‌ های موجود در بخش‌های اطراف چشم، لب، بینی، فک و چانه و گردن از جمله مواردی هستن که تزریق ژل به خوبی از پس اون‌ها بر میاد.

موردی که باید در فرآیند جوانسازی با تزریق بوتاکس در نظر داشت، کاربرد متفاوت بوتاکس با ژل هست. چرا که ژل به صورت فیلر به ایجاد اثر پوششی در نواحی برخوردار از چین و چروک می‌پردازه، اما بوتاکس به نحوی با کاهش فعالیت در صورت که با انقباض خودشون منجر به بروز چین و چروک در صورت می‌شه، به جوانسازی بخش‌های مختلف صورت ما می‌پردازه.

تاثیر استفاده از بوتاکس به صورت دوره‌ای هست، به این معنی که پس از تزریق بوتاکس و رفع آثار کهولت سن در ناحیه‌ی موردنظر؛ به فواصل تعیین شده توسط پزشکان کلینیک صدف نیاز به تزریق مجدد وجود داره که بر اساس نوع چین و چروک فواصل تعیین شده یا تعداد تزریق‌ها تعیین خواهد شد. اما به‌طور کلی سبک تزریق‌های بوتاکس با توجه به نوع چین و چروک از قرار زیر خواهد بود.

به نوعی هدف اصلی استفاده از بوتاکس جلوگیری از تبدیل خطوط موقت به دائم محسوب می‌شه. به نوعی که منجر به رفع چین و چروک‌های سطحی پوست و پیشگیری از تبدیل چین و چروک‌های سطحی به دائمی می‌شه. در نتیجه در مواردی که چین و چروک‌های سطحی وجود دارند معمولا چند جلسه تزریق به فاصله سه ماه به کاهش یا رفع کامل چین و چروک منجر می‌شه.

اما در موارد برخورداری از چین و چروک‌های عمقی‌تر یا دائمی، نهایتا تا سه جلسه تزریق به فواصل یک ماه صورت می‌گیرد و پس از اون با استفاده از ژل‌های مکمل فرآیند بوتاکس به کاهش حداکثری آثار کهولت سن در چهره پرداخته می‌شود.

بهترین لیفت و جوانسازی صورت در اصفهان

روش‌ های جراحی لیفت صورت

لیفت صورت به دو دسته کلی روش‌های غیر جراحی و روش‌های جراحی تقسیم می‌شود. روش‌های بدون جراحی معمولا ارزان‌تر و ساده‌تر هستند و البته دوره نقاهت چندانی هم ندارند. هرچند برای همه‌ی افراد و همه‌ی پوست‌ها نیز به یک میزان اثربخش نیستند. به همین دلیل ممکن است پس از مشاوره با فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، متوجه شوید که شما به جراحی لیفت صورت نیاز دارید. روش‌های کشیدن پوست صورت با جراحی، جدا از دوره نقاهت و عوارض بعد از عمل، ماندگاری و تاثیر بسیار بیشتری دارند. بسیاری از مشکلات این جراحی‌ها نیز پس از مدتی رفع می‌شوند و نتیجه نهایی جراحی، بسیار دلخواه و مورد رضایت خواهد بود.

در روش‌های غیرجراحی مانند لیفت با نخ، هایفوتراپی، RF و …، بیشتر با تحریک بافت‌های زیر پوست و کلاژن‌ سازی ، چین و چروک پوست رفع می‌شود. کلاژن نوعی پروتیین در بدن است که افزایش آن می‌تواند میزان چسبندگی و استحکام پوست را افزایش دهد. همچنین در لیفت با نخ ، با استفاده از میکروسوزن‌هایی که به زیر پوست برده می‌شود، نخ‌های مخصوصی به بافت‌های زیر پوست وصل می‌گردد. با کمک این نخ‌ها، جراح بخش‌های دچار افتادگی و چروک را می‌کشد و صاف می‌کند.

در روش لیفت صورت با جراحی، لایه‌ های مختلف پوست و بافت‌های چربی و عضله زیر آن برش می‌خورد و از استخوان صورت جدا می‌شود. در گذشته تنها لایه‌های سطحی پوست کشیده می‌شد. لیفت سطحی برای کسانی که چروک عمیق یا افتادگی شدید ندارند مناسب است. اما در افرادی که دچار شل شدگی و چین و چروک زیادی هستند، عضلات و بافت‌های عمیق زیر پوست نیز دچار افتادگی می‌شوند. به همین دلیل نتایج لیفت سطحی پوست صورت در این موارد چندان ماندگار نیست.

امروزه تکنیک‌هایی مانند SMAS و MACS در لیفت صورت به کار گرفته می‌شود. در این روش‌ها، چون تمام بافت‌های سطحی و عمیق پوست باهم کشیده می‌شوند (در کنار برداشتن لایه‌های چربی اضافه)، اثر جراحی لیفت صورت بسیار رضایت‌بخش‌ و ماندگار خواهد بود. همچنین حالت پوست کشیده شده و چهره فرد پس از لیفت صورت، بسیار طبیعی خواهد بود.

در روش لیفت SMAS (Superficial Musculoaponeurotic System) لایه سطحی عضله زیر پوست کشیده می‌شود.
در روش لیفت MACS (Minimal Access Cranial Suspension) لایه ساب پریوستئال و عمیق زیر پوست کشیده می‌ شود.

کلینیک صدف اصفهان با مجرب‌ ترین پزشکان و با استفاده از سیستم به روز دنیا آماده خدمات در زمینه بهترین پیوند مو می‌ باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :صبا [ 1402-08-01 ]
من دو سال پیش لیفت صورت با نخ انجام دادم خیلی عالی شد صورتم و به طور کل تغییر کردم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربرد نمونه برداری از ضایعات پوستیکاربرد نمونه برداری از ضایعات پوستی

بیوپسی پوست برای تشخیص و یا رد بیماری و یا وضعیت پوست انجام می شود. همچنین این روش برای حذف ضایعات پوستی نیز انجام می گیرد. ... ادامه مطلب

تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟تزریق فیلر بینی برای بینی های استخوانی بهتر است یا گوشتی؟

تزریق فیلر بینی یک روش غیر جراحی برای کمک به کوچکتر و باریکتر به نظر رسیدن بینی یا اصلاح برآمدگی روی بینی و یا کلا اصلاح فرم بینی است . ... ادامه مطلب

بلفاروپلاستی و رفع افتادگی پلکبلفاروپلاستی و رفع افتادگی پلک

بلفاروپلاستی به معنی جراحی پلاستیک پلک است که به صورت عبارت‌ های بلفاروپلاستی پلک بالا (فوقانی) و بلفاروپلاستی پلک پایین (تحتانی) نیز گفته می‌ شود . ... ادامه مطلب

کلینیک پوست صدف

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین