منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق ژل / مزایای گونه گذاری با تزریق ژل

مزایای گونه گذاری با تزریق ژل

آنچه در این مطلب میخوانید

یکی از روش های گونه گذاری تزریق ژل است. تزریق ژل جهت پرکردن گونه ها روشی است با عوارض زیاد همراه است، زیرا بدن نسبت به ورود هر بافت خارجی واکنش نشان می دهد، تزریق ژل می تواند سبب عفونت، افتادگی صورت و بروز واکنش شود. بهترین نوع ژل دارای پایه اسیدهیالورونیک است ولی ژل با پایه اسید هیالورونیک هزینه بالایی دارد و مدت ماندگاری آن 8 ماه تا 2 سال است. افرادی که به تزریق ژل تمایل دارند باید این ژل ها دارای تاییدیه وزارت بهداشت باشند.

گونه گذاری با تزریق ژل در اصفهان جزو، اقداماتی است که در کلینیک صدف توسط متخصص پوست انجام می‌ شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت از این مرکز می‌ توانید با شماره تلفن 32240827 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مواد ژل تزریقی

ژل های هیالورونیک اسیدی سابقه ای طولانی در بازار داشته و ایمنی آن ها در درازمدت اثبات شده است. هیالورونیک اسید در میزان رطوبت و حالت ارتجاعی پوست نقش دارد. بدن با هیالورونیک اسید آشنا بوده و به همین دلیل احتمال بروز واکنش حساسیتی یا رد شدن این ماده بسیار اندک است. این گونه فیلر ها در بیشتر موارد زیبایی استفاده شده و تاکنون هیچ عارضه قابل توجهی از آن ها گزارش نشده است. ماده حلال هیاسون باعث تجزیه فیلر هیالورونیک اسید می شود.

استفاده از این حلال موجب ایمنی و ارائه نتایج درمانی بهتر می شود. امکان دارد تزریق فیلر به صورت نادرست انجام شود، بنابراین باید از تزریق مواد دائم خودداری شود و محصولات موقتی همانند فیلر های هیالورونیک اسید را به کار برد. هیالورونیک اسید ماده ای است که به صورت طبیعی در بدن ساخته شده و به مرور زمان تجزیه می شود.

گونه گذاری با تزریق ژل

مزایا استفاده از تزریق ژل گونه

قبل از وجود فیلرها و ژل‌های تزریقی، برجستگی گونه‌ها با قرار دادن پروتزهای سیلیکونی در گونه از طریق شکافی که در دهان ایجاد می‌شد انجام می‌پذیرفت. با این که گونه‌گذاری به روش‌های جراحی روشی مؤثر است اما باعث ایجاد ناراحتی شده و نیاز به بستری شدن دارد. روش‌های جراحی عموماً برای افرادی که استخوان‌های گونه آنها کوچک است به کار برده می‌شود نه برای افرادی که چربی‌های گونه آنها به دلیل افزایش سن تحلیل رفته است.

ژل‌های تزریقی روش اولیه بدون جراحی هستند که می‌توانند به صورت شکل داده و تناسب بین اجزای صورت را بهبود دهند. ژل‌های تزریقی معمولاً از موادی که به طور طبیعی در بدن وجود دارند، ساخته می‌شوند، بنابراین سرعت جذب آنها بیش از سایر محصولات است و به همین دلیل اثر حاصل از تزریق ژل‌ها برگشت‌پذیر بوده و موقتی است. تزریق ژل خاصیت درمانی ندارد و به منظور زیبایی استفاده می شود. در واقع برای جوانسازی پوست و از بین بردن خطوط چین و چروک که بر اثر افزایش سن دچار آن می شویم، می تواند بهترین گزینه درمان باشد .

آدرس اینستاگرام کلینیک صدف

بهترین ژل برای برجسته‌ سازی گونه

یک روش خاص که بتوان برای همه زیباجویان به کار برد وجود ندارد. پزشک بر اساس مشاوره انجام شده، ساختارهای صورت و بیماری‌های پوستی تعیین می‌کند که کدام نوع فیلر گونه برای شرایط شما مناسب‌تر است.

همشهریان گرامی! برای دستیابی به بهترین نتایج درمان بیماریهای پوستی، حتما به متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید. زیرا با بکارگیری نادرست و غیر اصولی این روشها توسط افراد غیر متخصص، نه تنها مشکلات کاهش پیدا نمی‌ کند؛ بلکه ممکن است دچار عوارضی شوید که به سادگی رفع نشوند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
نحوه عملکرد لیزر موهای زائدنحوه عملکرد لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش‌های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است در سال‌های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزايش زیادی داشته است ... ادامه مطلب

معایب و مزایای کاشت ابرو به روش FUTمعایب و مزایای کاشت ابرو به روش FUT

کاشت ابرو به روش FUT یکی از روش‌ های سنتی کاشت ابرو طبیعی است که برای پر کردن قسمت‌ های خالی ابرو یا بهبود ظاهر آن انجام می‌ شود . ... ادامه مطلب

فیشیال پوست چیست و چگونه انجام میشود؟فیشیال پوست چیست و چگونه انجام میشود؟

فیشیال پوست صورت در اصل یک روش درمانی چندمرحله‌ ای است که یکی از بهترین راه‌ های مراقبت از پوست صورت است . ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین