منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564

نیدلینگ صورت چیست؟

پوست بر اثر عوامل مختلف داخلی و خارجی دچار آسیب می شود. در این بین استفاده از برخی روش های درمانی جهت بهبود این آسیب ها ممکن است تا حد زیادی تأثیرگذار باشد. نیدلینگ از جمله روش‌های مدرنی است که با هدف جوانسازی و زیباسازی پوست به وجود آمده‌اند . نیدلینگ یکی از روش‌های غیر تهاجمی برای درمان آسیب‌های پوستی است که با تحریک سلول‌های تولیدکننده کلاژن به ترمیم و رفع آسیب‌های پوستی کمک می‌کند. پوست محکم تر و کشیده میشود، خاصیت کشسانی خویش را بازمی یابد، چین و چروک و خطوط ظریف کاهش چشمگیری می یابد، منافذ پوست کوچک تر میشود، گردش خون تحریک و وضعیت کلی پوست بهتر میشود.

آنچه در این مطلب میخوانید

کاربرد نیدلینگ صورت

مزایای نیدلینگ صورت

نیدلینگ صورت

روش انجام نیدلینگ صورت

در انجام میکرونیدلینگ از دستگاهی با سوزن های کوچک استفاده می شود که در اثر تماس با پوست صورت و وارد کردن مقدار معینی فشار، سوراخ های کوچکی روی پوست صورت ایجاد کرده که با انجام این کار فضا را برای وارد کردن مواد و سرم خاص باز می کند. برای انجام این کار می توان این متد درمانی را به یکی از دو شیوه زیر اجرا کرد:

در این روش از دستگاهی که درمارولر نام دارد و از یک سری غلتکی همراه با تعداد زیادی سوزن کوچک و نازک که از جنس تیتانیوم هستند تشکیل شده است برای ایجاد حفره هایی با عمق مشخص استفاده می شود.

در این روش، برای ایجاد منافذ با فاصله معین از یک دستگاهی استفاده می شود که سرعت حرکت آن قابل تنظیم است. بنابراین تعداد منافذی که در این روش بر سطح پوست ایجاد می شوند، به نسبت روش دستی بسیار زیادتر بوده و نتیجه بهتری می دهد.
در هر دو حالت روزنه و زخم های ایجاد شده باعث می شوند که سرم و سایر مواد درمانی وارد منافذ پوست شده تا ترمیم و بازسازی پوست از نو آغاز شود. به همین دلیل معمولاً قبل از انجام این کار، سرمی که از موادی مانند ویتامین C، اسید هیالورونیک و ... تشکیل شده است به روی پوست زده می شود. استفاده از این سرم در تسریع روند و میزان تولید کلاژن و الاستین تأثیر مثبتی داشته و در نتیجه موجب بازسازی و جوانسازی پوست صورت با سرعت بیشتری می شود. این که میزان عمقی وارد شدن سوزن ها در پوست تا چه اندازه باشد، به میزان جراحت پوست و تشخیص پزشک بستگی دارد.

مراقبت های قبل از نیدلینگ صورت

  1. قبل از انجام نیدلینگ پوست محل موردنظر را از هرگونه کرم، لوسیون و مواد آرایشی پاک کنید.
  2. اگر از داروی خاصی استفاده می‌کنید یا هرگونه بیماری و ضایعه‌ی پوستی مثل تبخال دارید، قبل از انجام نیدلینگ حتماً پزشک خود را از این مسئله مطلع کنید.
  3. درصورتی‌که پیش از این، از روش‌های درمانی دیگر برای جوانسازی پوست استفاده کرده‌اید، حتماً با پزشک خود در میان بگذارید.

مراقبت های بعد از نیدلینگ صورت

اينستاگرام کلينيک صدف

کاندید نامناسب نیدلینگ صورت

عوارض نیدلینگ صورت

هزینه نیدلینگ صورت

عواملی چون دستگاه مورد استفاده و سوزن های آن، نوع مشکل پوستی، تعداد جلسات و کلینیکی که برای درمان انتخاب می کنید و موارد دیگر روی قیمت اثر می گذارد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف
تلفن : 32240827 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :زهرابی [ 1402-08-20 ]
سلام خانم دکتر من بکبار میکرونیدلینگ جهت روشن شدن پوستم انجام دادم ولی خیلی خون از پوستم اومد خیلی ترسیدم و دیگه انجام ندادم دلیلی چی بوده ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا لیزر روش خوبی برای از بین بردن موهای گوش و بینی است؟آیا لیزر روش خوبی برای از بین بردن موهای گوش و بینی است؟

از تأثیرگذارترین روش های رفع موهای زائد گوش و بینی، لیزر است. ... ادامه مطلب

کاشت مژه با چه عوارضی همراه است؟کاشت مژه با چه عوارضی همراه است؟

کاشت مژه یکی از راهکارهایی است که امروزه مورد استقبال برخی از خانم ها قرار گرفته‌ تا مشکل کم پشت بودن مژه های خود را حل کنند و مژه هایی بلند و حالت‌ ... ادامه مطلب

درباره تزریق چربی بیشتر بدانیددرباره تزریق چربی بیشتر بدانید

تزریق چربی به علت وجود سلول‌ های بنیادی میتواند به میزان قابل توجهی چین و چروک‌ ها و سایر نواقص پوست را کاهش داده و باعث جوانسازی پوست گردد. ... ادامه مطلب

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین