منو اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک آ ، طبقه سوم ، کلینیک صدف - تلفن : 8 - 32240827 | 32214564
آیا مکمل های بدنسازی باعث ریزش مو می شوند؟

مکمل های بدنسازی به دلیل ترکیباتی که دارند، در صورت استفاده بیش از اندازه می توانند روی اندام بدنی ما تأثیر داشته باشند.

دلیل نازک شدن موها و روش های درمان نازکی مو

دلایل زیادی باعث نازک و ضعیف شدن موها می شود، این علت ها در همه افراد یکسان نمی باشد و در هر فرد علت نازک شدن مو با فرد دیگر متفاوت است.

چربی کف سر و ریزش مو

یکی از عواقب رایج چرب شدن پوست سر، چرب شدن موها و در نتیجه افزایش میزان ریزش مو است. در این موارد زیاد شدن مقدار روغن و چربی بر روی پوست باعث می شود ک

اوزون تراپی مو چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

اوزون تراپی مو یکی از روش های مدرن تقویت موی سر است که امروزه در بسیاری از کلینیک ها انجام می شود. اوزون تشکیل شده است از یک مولکول اکسیژن همراه با یک

درمان ریزش مو ژنتیکی یا ارثی در مردان و زنان

از انواع ریزش مو، ریزش موی ارثی است که می‌تواند هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار دهد.ریزش موی ارثی در مردان و زنان به دلایل هورمونی یا ژنتیکی است

بررسی ریزش مو و لیکن پلانوپیلاریس

لیکن پلانوپیلاریس یا لیکن پلان فولیکولار بیماری التهابی بوده و با ریزش مو دائمی و پیشرونده همراه است . افراد مبتلا به این بیماری خارش شدید پوست دارند.

مزایا، عوارض هزینه و نحوه استفاده ماینوکسیدیل

ماینوکسیدیل، داروی بدون نسخه‌ ای است که مورد تأیید سازمان غذا و دارو است و مردان و زنان می‌ توانند از آن برای درمان ریزش مو استفاده کنند.

دلایل سفید شدن مو در سنین جوانی و راهکار درمان آن

با استفاده از این روش‌ هایی می‌ توان سفیدی موها را به تعویق انداخته و از بروز سفیدی زودرس جلوگیری کرد اما نمی‌ توان موها را برای همیشه تیره نگه داشت.

چگونه با قطع ماینوکسیدیل ریزش مو نداشته باشیم؟

ماینوکسیدیل، داروی بدون نسخه‌ ای است که مورد تأیید سازمان غذا و دارو است و مردان و زنان می‌ توانند از آن برای درمان ریزش مو استفاده کنند .

شوره سر و ریزش موقت مو

شوره سر، پوسته‌های سفید رنگی است که در اثر تجمع سلول‌ های مرده پوست در موها ایجاد می‌ شود. در واقع سلول‌ های مرده پوست شروع به ریزش کرده و در اثر این اتفاق، شوره سر ایجاد می‌ شود.

علت و درمان درد ریشه مو

برای هر شخصی ممکن است درد ریشه مو اتفاق افتاده باشد. این درد تنها در اطراف فولیکول مو ایجاد میگردد که ربطی به تار مو ندارد. عوامل مختلفی در ایجاد درد ریشه مو دخیل هستند.

علل ایجاد بیماری درماتیت سبوره

درماتیت سبوره یا اگزمای سبوره بیماری التهابی پوست است که پوست قرمز، فلس مانند و مبتلا به خارش می شود. و نواحی پوستی چرب تر و دارای غدد سباسه را تحت

درمان ریزش مو با فیناستراید

یکی از مؤثرترین و معروف‌ ترین درمان‌ های دارویی ریزش مو، داروی فیناستراید است که یک داروی خوراکی برای درمان الگوی ریزش موی مردانه است.

آیا محلول لامینین برای ریزش مو خوب است؟

محلول تقویت مو لامینین به واسطه دارا بودن ترکیبات گیاهی موجب تقویت پیاز مو شده و از عملکرد تبدیل تستسترون به دی هیدروتستسترون که یکی از عوامل ریزش مو بوده ممانعت می‌ کند

ریزش مو بعد از زایمان تا کی ادامه دارد؟

بسیاری از زنان چند ماه پس از زایمان دچار ریزش موی قابل توجهی می‌ شوند. ریزش موها در این دوران طبیعی است و جزء ریزش موهای واقعی محسوب نمی‌ شود

آیا ریزش مو قابل درمان است؟

در صورتی که تعادل بین رشد و ریزش مو به هم بخورد، یعنی ریزش مو ها بیشتر شود یا رشد مو ها توقف یابد، به طور کلی گفته می‌ شود که فرد دچار ریزش مو شده است.

چه عواملی باعث ریزش مو ی زنان بالای 40 سال میشود؟

گاهی در زنان بالای 40 سال ممکن است الگوی طاسی سر مشاهده شود. این وضعیت باعث ایجاد تکه‌ های طاسی در بالای سر می‌ شود .

آیا ماینوکسیدیل در درمان ریزش مو مؤثر است؟

ماینوکسیدیل باعث افزایش رشد مو در افراد مبتلا به طاسی با الگوی مردانه و زنانه (ریزش مو ارثی یا آلوپسی آندروژنی) می‌ شود.

تفاوت الگوی ریزش مو در مردان و زنان

ریزش مو در مردان بیشتر به چشم می‌ خورد و دلیل آن الگوی طاسی مردانه ریزش موی ارثی و ژنتیک می‌ باشد، که سبب این مشکل در افراد خواهد شد.

آنالیز مو به چه دلیل انجام میشود؟

جهت تشخیص علت ریزش مو امروزه آنالیز مو به یکی از روش‌ های رایج برای پی بردن به مشکلات و اختلالات مو در جهان تبدیل شده است.

آشنایی با مدل های مختلف ریزش مو

امروزه ریزش مو بسیار شایع شده ریزش مو و یا آلوپسی باعث نگرانی در بین نسل جوان می باشد ، در این مقاله به برخی از دلایل ریزش مو پرداخته شده است .

آیا شوره سر می تواند باعث ریزش مو شود؟

شوره سر بیماری پوستی است که پوست سر را تحت تأثیر قرار می دهد. نوع شدیدتر این بیماری ، شامل التهاب پوست است ، به عنوان درماتیت سبوروییک شناخته می شود

علائم ریزش مو با الگوی مردانه

اگر به دلیل طاسی الگوی مردانه دچار اضطراب ، اعتماد به نفس پایین ، افسردگی یا سایر مشکلات عاطفی شدید ، باید به دنبال مشاوره درست و درمان این مشکل خود

آلوپسی آندروژنتیک و ارتباط آن با آندروژن

اگرچه آلوپسی می تواند در هر نقطه از بدن اتفاق بیفتد ، اما بیشترین ناراحتی را برای پوست ایجاد می کند. ریزش مو می تواند از یک لکه کوچک متمرکز یا پراکنده

دلایل بروز موخوره و راه های پیشگیری از آن

مو خوره که یکی از مشکلات شایع مو است؛ با نام علمی تریکوپتیلوزین (Trichptylosis) به ویژه در موهای بلند بسیار دیده می‌شود

ریزش موی آندروژنیک یا از دست دادن ارثی مو

ریزش موی زنان چند علت متفاوت دارد. این عارضه اغلب پس از دوران یائسگی ایجاد‌ می‌ شود، بنابراین ممکن است تغییرات هورمونی فاکتوری موثر باشد .

ریزش مو و علت آن

ریزش مو با افزایش سن یک امر اجتناب ناپذیر است. دلایل مختلفی از جمله تغییرات ایجاد شده در الگوی زندگی، رژیم‌ های غذایی و استرس باعث ریزش مو می شود

روشهای تقویت مو

برای تقویت موی سر بهتر است از مواد طبیعی و گیاهی مناسب استفاده کنید تا بهترین و سریع‌ترین نتیجه را در متوقف کردن ریزش مو و تقویت موی سر داشته باشید.

راز داشتن موهای سالم و پرپشت

برای داشتن موهایی سالم و زیبا باید در مورد روش‌ های مراقبت از مو آگاهی کافی داشت، در این مقاله نکاتی در مورد حفظ سلامت موها و تقویت مو آورده شده

ریزش موی تیپ زنانه

ریزش مو در تیپ زنانه، در سن بالاتری نسبت به الگوی مردانه شروع می‌شود و عوامل گوناگونی هم در آن دخیل هستند. این عارضه را می‌توان با روش‌های دارویی درمان کرد.

سلامت مژه

ریزش مژه می‌ تواند نوعی هشدار باشد. دلیل ریزش و شکنندگی مژه‌ ها در افراد مختلف، متفاوت است که به برخی از علل شایع این مسئله اشاره می کنیم .

علايم و نشانه ها ی شوره سر

شوره یک اختلال رایج و مزمن پوست سر است که ظاهر فرد را تحت تاثیر منفی قرار می‌ دهد. با روش های بسیاری می‌ توان از این مشکل جلوگیری کرد .

ریزش مژه ها

داشتن مژه‌های پرپشت و زیبا باعث جلوه بیشتر چشم‌ ها می‌ شود. عوامل گوناگونی می تواند باعث ریزش مژه شود که در این متن به عمده ترین آن‌ ها اشاره شده است.

علل شوره سر

وجود شوره روی موهای سر عوامل متعددی دارد که با دانستن علل ایجاد شوره سر می‌توان برای رفع آن اقدام کرد. در این متن به دلایل ایجاد شوره موهای سر اشاره شده

عوامل ایجاد کننده ی آسیب های مو

موی سر مرطوب کننده‌ی طبیعی در خود ندارد و برای حفظ رطوبت و درخشندگی به چربی که در ریشه‌ی مو وجود دارد، وابسته است. گاهی اوقات پوست سر به اندازهِ‌ی کافی چربی نمی‌سازد و منجر به خشکی و آسیب به مو می‌شود . . .

راه هاي پيشگيری از موخوره

سلامت مو به طور بارزی تحت تاثیر رژیم غذایی قرار دارد به طوری که با یک رژیم غذایی مناسب می‌ توان از بروز مشکلاتی چون موخوره جلوگیری کرد .

بررسی روشهای غیر دارویی درمان ریزش مو

اگر ریزش مو موقتی نبود و ادامه پیدا کرد به دنبال راهکاری تاثیر گذار برای رشد مجدد مو. به دنبال مصرف سبزیجات، مواد غذایی مفید، کاهش استرس و . . . باشید

کلینیک صدف یکی از مجهزترین مراکز تخصصی پوست ، لیزر و پیوند مو در شهر زیبای اصفهان میباشد.
کلینیک صدف در سال 1389 با اخذ مجوز رسمي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي با مديريت و مسئوليت فني خانم دکتر گیتا فقیهی متخصص پوست ومو ،استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تاسیس و راه اندازی گردید.
هدف ما استفاده از جديدترين و پيشرفته ترين دستاوردهاي دانش و تکنولوژي در محيطي مدرن و آرام بخش براي ارائه بهترين خدمات در حوزه پوست، مو و زيبايي و مطابق با استانداردهاي FDA و وزارت بهداشت و درمان مي باشد.
اين کلينيک با بهره گيري از همکاران متخصص و مجرب در رشته پوست، مو، زيبايي و ليزر و تناسب اندام خدمات خود را ارائه مي دهد. کلینیک صدف مجهز به کلیه دستگاههای تخصصی در زمینه پوست و مو و جوانسازی که مورد تایید پزشکان متخصص پوست و مو است، میباشد.
انواع خدمات با مناسب ترین تعرفه در محیطی کاملا زیبا، آرام توسط پزشکان مجرب و متخصصین با جدیدترین متد روز دنیا ارائه میگردد.
طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین